بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیام مهم حمید درخشان برای ستاره محبوب هواداران پرسپولیس + عکس

حمید درخشان : امیدوارم امیررضا رفیعی گلر جوان پرسپولیس از این فرصت بهترین استفاده را بکند

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۱:۱۶
حمید درخشان : امیدوارم گلر جوان پرسپولیس از این فرصت بهترین استفاده را بکند

حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس گفت : امیدوارم امیررضا رفیعی گلر جوان پرسپولیس خوب عمل کند و مثل بازی با ذوب آهن که توانست دروازه را بسته نگه دارد در این دیدارها هم مطمئن ظاهر شود و این بازی‌ها برایش سکوی پرتاب باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس درباره تقابل پرسپولیس و گل‌گهر اظهار داشت:

به نظرم این بازی برای پرسپولیس اصلاً ساده نیست چرا که  گل‌گهر تیم خوبی است و از تیم‌های خوب لیگ برتر است و شکست دادن این تیم در سیرجان اصلا کار راحتی نیست ولی با توجه به شرایط جدول پرسپولیس به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم دارد و باید به هر شکل آن را کسب کند وگرنه اگر امتیاز بدهد و فاصله با استقلال بیشتر شود دیگر جبرانش دشوار خواهد بود.

وی در مورد مصدومیت بیرانوند و نبود گلر با تجربه در این تیم هم گفت:

در این مورد از ابتدای فصل صحبت شده و بارها گفته بودیم یک گلر ذخیره مطمئن باید جذب شود و نمی‌دانم چرا باشگاه تعلل کرد. جذب یک گلر با کیفیت برای نیمکت که کار سختی نیست ولی به هر حال چیزی است که شده و دیگر صحبت در موردش فایده ندارد. امیدوارم امیررضا رفیعی گلر جوان پرسپولیس خوب عمل کند و مثل بازی با ذوب آهن که توانست دروازه را بسته نگه دارد در این دیدارها هم مطمئن ظاهر شود و این بازی‌ها برایش سکوی پرتاب باشد.

پیشکسوت فوتبال در مورد تاثیر تعطیلی سه هفته‌ای مسابقات روی بازی‌ها افزود:

به طور حتم وقفه چند هفته‌ای در مسابقات لیگ برتر باعث خواهد شد تا بازیکنان از آمادگی‌ مطلوب و ایده‌آل دور و از شرایط مسابقه خارج شوند. چون امکان ندارد وضعیت ایده‌آل تیم را در این مدت طولانی به صورت کامل حفظ کرد و حتی با انجام تمرینات منظم و چند بازی تدارکاتی نیز آمادگی برای وارد شدن به بازی‌های رسمی ۱۰۰ درصدی نیست.

وی درباره خصوصی‌سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال هم گفت:

دو باشگاه منبع مشخصی برای درآمدزایی ندارند، از این رو اگر نهادهای تجاری و خصوصی مسئولیت این دو باشگاه را بر عهده بگیرند، فقط باید هزینه کنند. به خاطر همین هیچ بنگاه، سازمان و موسسه‌ای تمایل ندارد تا سالانه میلیاردها تومان هزینه کند و هیچ درآمدی نداشته باشد. اگر مشکل خصوصی کردن دو باشگاه پرطرفدار ایران حل نشود، به طور تبعاتی را برای فوتبال کشورمان دربرخواهد داشت و هر جفت تیم‌ها از آسیا محروم خواهند شد.

حمید درخشان : امیدوارم گلر جوان پرسپولیس از این فرصت بهترین استفاده را بکند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *