بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ستاره های رئال جوایزشان را از ونگر گرفتند + عکس

حضور ونگر در تمرین رئال مادرید و اهدای جوایز جود بلینگام، وینیسیوس جونیور و تیبو کورتوا برای حضور در تیم منتخب سال

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ | ۲۰:۱۷
کورتوا ؛ حضور ونگر در تمرین رئال مادرید و اهدای جایزه جود بلینگام، جونیور و کورتوا

نمایندگان فیفا با حضور در کمپ تمرینی رئال مادرید جایزه جود بلینگام، وینیسیوس جونیور و تیبو کورتوا برای حضور در تیم منتخب سال را به آن‌ها اهدا کردند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیبو کورتوا، وینیسیوس جونیور و جود بلینگام در تیم سال فیفا قرار گرفته بودند و امروز به صورت رسمی این جایزه را از دستان نمایندگان فیفا دریافت کردند.

هیچ یک از این بازیکنان نتوانستند در مراسم چند هفته پیش به میزبانی لندن حضور داشته باشند و به همین دلیل نمایندگان فیفا برای اهدای جوایز به والدبباس سفر کردند.

آرسن ونگر، مدیر فوتبال و ماتیاس گرافستروم، معاون دبیرکل، فیفا امروز در محل تمرین رئال حضور داشتند و در کنار سه بازیکن این تیم با جوایزشان عکس گرفتند. این یک روال عادی است که فیفا جام‌ها را ارسال کند یا نمایندگانش شخصاً برای تحویل آن‌، سفر کنند.

کورتوا ؛ حضور ونگر در تمرین رئال مادرید و اهدای جایزه جود بلینگام، جونیور و کورتوا کورتوا ؛ حضور ونگر در تمرین رئال مادرید و اهدای جایزه جود بلینگام، جونیور و کورتوا کورتوا ؛ حضور ونگر در تمرین رئال مادرید و اهدای جایزه جود بلینگام، جونیور و کورتوا کورتوا ؛ حضور ونگر در تمرین رئال مادرید و اهدای جایزه جود بلینگام، جونیور و کورتوا
هیئت اعزامی فیفا همچنین با استفاده از این سفر به کمپ تمرینی اتلتیکومادرید رفت و مسئولان فدراسیون فوتبال اسپانیا هم دیدار کرد.

در کنار این سه بازیکن از رئال مادرید، روبن دیاس، جان استونز، کایل واکر، کوین دی بروینه، برناردو سیلوا، ارلینگ هالند، کیلیان امباپه و لیونل مسی تیم سال فیفا را تشکیل می‌دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *