بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش معنادار مربی پرسپولیسی به دیدار مقابل سپاهان + عکس

محمد نصرتی : موقعیت‌ های بسیار خوبی در نیمه دوم مقابل سپاهان داشتیم

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۲:۵۵
محمد نصرتی : موقعیت‌ های بسیار خوبی در نیمه دوم داشتیم

محمد نصرتی مربی تراکتور گفت : با صحبت‌های بین دو نیمه، شروع خوبی در نیمه دوم داشتیم و کاملاً سوار بر بازی بودیم و اگر دقت می‌کردیم، می‌توانستیم برنده شویم حریف در نیمه دوم موقعیت نداشت و نیمه نخست یک موقعیت داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش رسانه رسمی باشگاه تراکتور، محمد نصرتی در نشست خبری پس از بازی با سپاهان اصفهان، اظهار داشت:

نمی‌دانیم چطور از هواداران‌مان تشکر کنیم. هر موقع نیاز بود، آنان به بهترین شکل تیم را حمایت کرده و حماسه آفریدند و از اینکه نتوانستیم آنان را خوشحال کنیم، خیلی ناراحت هستیم. امیدوارم بتوانیم در ادامه راه جبران کنیم. امروز سه امتیاز در مشت‌مان بود که دو امتیاز آن را از دست دادیم.

وی ادامه داد:

باتوجه به حضور هواداران، جو سنگینی در نیمه اول بر بازی حاکم بود و نتوانستیم آنطور که می‌خواستیم، برنامه‌های تاکتیکی را اجرا کنیم؛ البته حریف هم نتوانست.

نصرتی خاطرنشان کرد:

با صحبت‌های بین دو نیمه، شروع خوبی در نیمه دوم داشتیم و کاملاً سوار بر بازی بودیم و اگر دقت می‌کردیم، می‌توانستیم برنده شویم. حریف در نیمه دوم موقعیت نداشت و نیمه نخست یک موقعیت داشت که با واکنش فوق‌العاده پورحمیدی همراه بود. ان‌شالله با تمرکز بیشتر در بازی‌های بعدی ظاهر می‌شویم و به آن چیزی که می‌خواستیم دست می‌یابیم.

وی در خصوص دلایل گل نشدن موقعیت‌های تراکتور، بیان کرد:

نمی‌توان بی‌دقتی گفت، شاید کم دقتی بود؛ چرا که دروازه‌بان سپاهان هم واکنش خوبی داشت و در آن صحنه چند مدافع هم داخل دروازه قرار گرفتند. سیامک اگر توپ را کنترل می‌کرد شاید بهتر از این می‌شد. ما موقعیت‌های دیگری هم داشتیم که حیف شد.

نصرتی در خصوص اینکه تراکتور بازهم نتوانست مقابل یک تیم مدعی پیروز شود، گفت:

اگر تیم‌های مدعی را می‌بردیم، شرایط بهتر می‌شد و گام مهمی برای قهرمانی بر می‌داشتیم. اکنون شرایط در لیگ برتر سخت است، ولی همچنان در جام حذفی شانس داریم. با این حال به نظرم هنوز فرصت قهرمانی در لیگ از بین نرفته و شاید رقبا نتوانند نتایج لازم را کسب کنند. اگر بازی‌های ۶ امتیازی را با پیروزی پشت سر می‌گذاشتیم، خیلی به نفع ما بود.

وی با بیان اینکه بازی آن کیفیت لازم را در نیمه اول نداشت، گفت:

هر دو تیم به واسطه جو سنگین ورزشگاه تحت تأثیر بودند و نتوانستند فوتبال تاکتیکی اجرا کنند. ما نیمه دوم در زمینه گردش توپ، مالکیت و ایجاد موقعیت عملکرد بهتری داشتیم؛ البته توقع داریم بهتر از این باشیم.

نصرتی افزود:

من چنین جوی را قبلاً در بازی مقابل فجر دیده بودم. خیلی از هواداران بیرون ورزشگاه ماندند و روی تپه‌ها نشستند. مسئولان باید استادیوم بزرگتری بسازند. هواداران با هزار امید از راه دور آمده بودند، اما بیرون ورزشگاه ماندند.

مربی تراکتور در رابطه با دلیل اعلام نشدن مصدومیت گوستاوو، گفت:

من در نشست قبل بازی گفتم دو بازیکن مصدوم داریم که وضعیت گوستاوو مشخص نبود. این بازیکن در دیدار با شمس آذر هم محروم بود که بازیکنان جایگزین عملکرد خوبی داشتند. اگر گوستاوو حضور داشت، می‌توانست به ما کمک کند. خیلی از تیم‌ها بازیکنان مصدوم‌شان را اعلام نمی‌کنند.

محمد نصرتی : موقعیت‌ های بسیار خوبی در نیمه دوم داشتیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *