بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سرمربی مهدی طارمی به حواشی جنجالی پایان داد + عکس

سرجیو کونسیسائو : نیمکت‌ نشینی مهدی طارمی دلیل انضباطی ندارد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۲:۵۰
سرجیو کونسیسائو : نیمکت‌ نشینی مهدی طارمی دلیل انضباطی ندارد

سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو گفت : اینکه مهدی طارمی بازی کند یا نکند، یک گزینه است احتمالا بازی بعد می‌تواند برای بازی کردن فراخوانده شود بستگی به شرایط بدنی او دارد، اینکه چگونه از بازی‌های ملی برگشته است من برای او ناراحتم اما هیچ مشکل انضباطی برای او وجود ندارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

غیبت مهدی طارمی در بازی‌های اخیر پورتو با وجود رهایی از مصدومیت، شائبه‌هایی را درباره اختلاف ستاره ایرانی با سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم به وجود آورده است.

این شائبه‌ها پس از افشای قرارداد

طارمی با اینتر برای حضور در این تیم در تابستان امسال به وجود آمد و سبب شد تا مهاجم ایرانی پورتو در دو ماه اخیر و پس از بازگشت از جام ملت‌های آسیا نیمکت‌نشین و حتی سکونشین شود.

سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو چهارشنبه شب در نشست خبری پس از پیروزی این تیم برابر ویتوریا در بازی رفت مرحله‌ نیمه‌نهایی جام حذفی پرتغال، درباره بازی ندادن به طارمی در ۲ ماه اخیر گفت:

اینکه مهدی طارمی بازی کند یا نکند، یک گزینه است. احتمالا بازی بعد می‌تواند برای بازی کردن فراخوانده شود. بستگی به شرایط بدنی او دارد، اینکه چگونه از بازی‌های ملی برگشته است. من برای او ناراحتم اما هیچ مشکل انضباطی برای او وجود ندارد.

وی افزود:

طارمی تا ژوئن قرارداد دارد و بازیکن پورتو است و من روی او حساب می‌کنم، همانطور که روی تمام بازیکنانی که در هفت سال گذشته مربیگری کرده‌ام حساب کرده‌ام. هیچ بحثی وجود ندارد. من معتقدم که او تا پایان فصل بازی خواهد کرد زیرا بازیکنی با کیفیت فوق‌العاده است که می‌تواند به ما کمک کند.

سرجیو کونسیسائو : نیمکت‌ نشینی مهدی طارمی دلیل انضباطی ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *