بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سنگ تمام ویژه اسطوره پرسپولیس برای سرمربی سرخ ها

حمید درخشان : اوسمار ویرا مربی کاربلدی است

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۲:۲۰
حمید درخشان : اوسمار ویرا مربی کاربلدی است

حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس گفت : قطعاً در وقفه ایجاد شده، بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس استراحت خواهند کرد و در بازی‌های لیگ برتر به کمک تیم می‌آیند فکر می‌کنم اوسمار مربی کاربلدی است و می‌تواند آمادگی جسمانی و هماهنگی تیمی، بازیکنانی که از تمرینات دور بودند را به روز کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس درباره دیدار تیم فوتبال پرسپولیس مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر اظهار داشت:

دیدار با گل‌گهر در سیرجان برگزار می‌شود و به نظرم این بازی اصلاً ساده نیست، چون گل‌گهر با مربی خارجی‌اش تیم خوبی ساخته است. همچنین این تیم در طول ۲۱ بازی نتایج خوبی گرفته و هم اکنون نیز با ۳۳ امتیاز در رده ششم جدول لیگ برتر قرار گرفته است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تعطیلات ۳ هفته‌ای در لیگ برتر تأثیر منفی روی عملکرد تیم‌ها خواهد داشت، عنوان کرد:

به طور حتم وقفه چند هفته‌ای در مسابقات لیگ برتر باعث خواهد شد تا بازیکنان از آمادگی‌ مطلوب و ایده‌آل دور و از شرایط مسابقه خارج شوند. چون امکان ندارد وضعیت ایده‌آل تیم را در این مدت طولانی به صورت کامل حفظ کرد و حتی با انجام تمرینات منظم و چند بازی تدارکاتی نیز آمادگی برای وارد شدن به بازی‌های رسمی ۱۰۰ درصدی نیست.

کارشناس فوتبال ادامه داد:

بر همین اساس وقفه ایجاد شده باعث می‌شود تا آمادگی جسمانی و تاکتیکی بازیکنان پرسپولیس در دیدار با گل‌گهر سیرجان همچون بازی هفته بیست و یکم مقابل پیکان نباشد. به طور حتم انجام بازی هفته به هفته و‌ روتین بازیکنان در لیگ برتر مجدداً هماهنگی آنها را بیشتر خواهد کرد.

پیشکسوت فوتبال در مورد خستگی و مصدومیت ملی‌پوشان پرسپولیس یادآور شد:

قطعاً در وقفه ایجاد شده، بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس استراحت خواهند کرد و در بازی‌های لیگ برتر به کمک تیم می‌آیند. فکر می‌کنم اوسمار مربی کاربلدی است و می‌تواند آمادگی جسمانی و هماهنگی تیمی، بازیکنانی که از تمرینات دور بودند را به روز کند.

وی درباره عدم خصوصی‌سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال گفت:

باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال منبع مشخصی برای درآمدزایی ندارند، از این رو اگر نهادهای تجاری و خصوصی مسئولیت این دو باشگاه را بر عهده بگیرند، فقط باید هزینه کنند. به خاطر همین هیچ بنگاه، سازمان و موسسه‌ای تمایل ندارد تا سالانه میلیاردها تومان هزینه کند و هیچ درآمدی نداشته باشد. اگر مشکل خصوصی کردن دو باشگاه پرطرفدار ایران حل نشود، به طور تبعاتی را برای فوتبال کشورمان دربرخواهد داشت و هر جفت تیم‌ها از آسیا محروم خواهند شد.

درخشان در پایان در مورد جوان‌گرایی در تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد:

پس از جام ملت‌های آسیا باز هم جوان‌گرایی اتفاق نیفتاد و به نظرم جوان شدن نسل تیم ملی به این زودی‌ها انجام نخواهد شد. فوتبال ایران باید نسل‌سازی را از چند سال پیش آغاز می‌کرد، اما امیدوارم در آینده تغییر و تحولات خوبی رخ دهد و پوست‌اندازی گسترده‌ای داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *