بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بدن ورزیده ستاره آینده دار رئال مادرید + عکس

بدن ورزیده و روی فرم آردا گولر بازیکن رئال مادرید

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۴:۰۸
گولر ؛ بدن ورزیده و روی فرم آردا گولر بازیکن رئال مادرید

آردا گولر برای رقابت با ستاره‌های رئال و بیشتر کردن شانس حضورش در ترکیب تیم، این روزها روی بهبود قوای جسمانی‌اش کار می‌کند و در این راه موفق نیز نشان داده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دو عکس جدید منتشر شده توسط ستاره ترکیه‌ای رئال، یک “آردا گولر جدید” را نشان می‌دهد.

بازیکن 30 میلیونی رئال، با پیام “روزهای تعطیل ممنوع” در اینستاگرام خود دو عکس از تمرین در سالن بدنسازی را منتشر کرده که در آنها می‌توان دید، برنامه بهبود فیزیک بدنی او چقدر پیشرفت داشته است.

گولر ؛ بدن ورزیده و روی فرم آردا گولر بازیکن رئال مادرید گولر ؛ بدن ورزیده و روی فرم آردا گولر بازیکن رئال مادرید
کارلو آنچلوتی از همان روزهای ابتدایی حضور گولر در رئال گفته بود که او باید روی توان بدنی‌اش بیشتر کار کند و به همین دلیل باشگاه برنامه‌ای خاص برای وی در پیش گرفت. گولر که مدت‌ها مصدوم بود، بعد از رهایی از این معضل، تمرینات بدنسازی را جدی‌تر گرفت و حالا عضلاتی تنومند دارد که همه را شگفت زده کرده است.

گولر یکی از تکنیکی‌ترین بازیکنان رئال است و در واقع به همین دلیل باشگاه او را انتخاب کرد، اما او همچنین به دلیل سن و شرایط جسمانی نیاز به تغییر در فیزیک بدنی‌اش داشت تا بتواند بازیکنی رقابتی‌تر باشد و از تمام استعدادهایی که دارد بهترین استفاده را ببرد.

در واقع آردا همان روند براهیم و رودریگو را در پیش گرفته و دیگر آن جوان ترکه‌ای و لاغر چند ماه پیش نیست. البته در این روند مثبت نباید نقش آنتونیو پینتوس، بدنساز رئال، را نیز نادیده گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *