بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اخطار جدی مدیران یوونتوس به آلگری

اولتیماتوم دو بازی به آلگری در یوونتوس برای در امان ماندن از اخراج

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۶:۴۶
یوونتوس ؛ اولتیماتوم دو بازی به آلگری در یوونتوس برای در امان ماندن از اخراج

مدیران یوونتوس به مکس آلگری، سرمربی این تیم، هشدار دادند که در صورت عدم کسب نتایج مدنظر در دو بازی پیش رو اخراج خواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یوونتوس که تا چند هفته قبل رقیب جدی اینتر در کورس قهرمانی رقابت‌های سری آ ایتالیا در این فصل بود، پس از شکست برابر این تیم با افت شدید و عجیبی روبرو شد که حالا برای مدتی طولانی ادامه‌دار شده است.

این تیم در 9 بازی گذشته در این مسابقات از 27 امتیاز ممکن تنها هفت امتیاز را به دست آورده که آماری فاجعه‌بار برای آنها به حساب می‌آید. بیانکونری در طول این مدت تنها یک بار موفق شده است برابر حریفش به پیروزی برسد و این روند انتقادهای بسیاری را از عملکرد این تیم به همراه داشته است.

آنها امشب باید در دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های کوپا ایتالیا به مصاف لاتزیو بروند، اما توتو اسپورت خبر داده است که ادامه حضور آلگری روی نیمکت این تیم به نتیجه دو بازی آتی در سری آ که برابر تورینو و فیورنتیناست بستگی دارد.

در صورتی که این تیم نتواند در این دو بازی هم نتیجه خوبی به دست آورد، مدیران این باشگاه به صورت جدی به اخراج آلگری فکر خواهند کرد و احتمال برکناری او حتی پیش از پایان رقابت‌های این فصل هم بسیار زیاد خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *