بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش امباپه به تعویضش در دیدار برابر مارسی + عکس

ناراحتی شدید کیلیان امباپه از تعویضش در دیدار برابر مارسی

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۵:۵۸
امباپه ؛ ناراحتی شدید کیلیان امباپه از تعویضش در دیدار برابر مارسی

روزنامه اکیپ امروز به نقل از یکی از اطرفیان کیلیان امباپه نوشت که او این روزها در پی‌اس‌جی حس تحقیر دارد و معتقد است مربی به او بی‌احترامی می‌کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اوج‌گیری پاری سن ژرمن از نظر کسب نتایج در همه رقابت‌ها در تضاد با رابطه‌ای است که لوئیس انریکه و امباپه از بیش از یک ماه پیش با هم دارند. آخرین اپیزود روز یکشنبه در ورزشگاه ولودروم در مارسی نمایش داده شد که سرمربی اسپانیایی در دقیقه 64 و با نتیجه 0-1 به سود پاریسی‌ها ستاره تیمش را تعویض کرد. امباپه بعد از تعویض شدن برابر مارسی مستقیما به رختکن رفت و حاضر نشد روی نیمکت بنشیند که این قضیه انتقادات زیادی را به همراه داشت.

امباپه ؛ ناراحتی شدید کیلیان امباپه از تعویضش در دیدار برابر مارسی

دقایق حضور امباپه در هفته‌های اخیر به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. عمدتاً به این دلیل که امباپه در اواسط فوریه به پی‌اس‌جی اطلاع داد که در پایان فصل می‌رود.

این بازیکن ولی تصمیمات اخیر لوئیس انریکه را درک نمی‌کند و اطرافیان او نیز نظری مشابه دارند. یکی از آنها به اکیپ گفت:

«این تعویض یک بی‌احترامی از سوی مربی به کیلیان بود و او از این بابت دلخور است و حس تحقیر شدن دارد، زیرا این مسابقه بسیار مهمی در فرانسه بود و در شرایطی بود که کیلیان فضای زیادی در خط حمله داشت و می‌توانست به تعداد گل‌هایش در فصل اضافه کند.»

امباپه فقط در یکی از هفت بازی اخیر خود در لیگ یک، در 17 مارس مقابل مون پلیه، 90 دقیقه بازی کرده که در آن هت تریک کرد. لوئیس انریکه ولی استدلال می‌کند که با گرفتن دقایق از کیلیان، هدفش آماده کردن تیم برای آینده‌ای بدون او است. فصل بعد که در آن انریکه نمی‌تواند روی بهترین گلزن تاریخ باشگاه حساب کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *