بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ستاره گلزن الهلال مصدوم شد + عکس

دوری 6 هفته ای الکساندر میتروویچ مهاجم الهلال از میادین به دلیل مصدومیت

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۲:۵۲
الهلال ؛ دوری 6 هفته ای الکساندر میتروویچ مهاجم الهلال از میادین به دلیل مصدومیت

با اعلام رسمی باشگاه الهلال، بهترین گلزن این تیم به مدت ۶ هفته از میادین به دور خواهد بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در شرایطی که الهلال به حساس‌ترین مقطع فصل رسیده و باید در دو دیدار رفت و برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف العین برود، این باشگاه با شوک بزرگ آسیب دیدگی بهترین گلزن خود روبرو شده است.

در اواسط نیمه نخست دیدار الهلال مقابل الشباب بود که الکساندر میتروویچ پس از زمان رساندن دو گل، به یکباره از ناحیه کشاله ران احساس درد کرد و روی زمین افتاد. در همان تصاویر مسابقه نیز مشخص بود که میتروویچ از ناحیه همسترینگ دچار آسیب دیدگی شده و احتمالاً بین یک ماه و نیم تا دو ماه از میادین دور خواهد بود.

الهلال ؛ دوری 6 هفته ای الکساندر میتروویچ مهاجم الهلال از میادین به دلیل مصدومیت

با این حال کادر پزشکی الهلال تصمیم گرفت تا 48 ساعت پس از دیدار با الشباب از ناحیه آسیب دیده مهاجم صربستانی خود عکس‌برداری کند که نتایج آن شب گذشته و به صورت رسمی توسط باشگاه الهلال اعلام شد.

آنگونه که الهلال در صفحه توییتری خود اعلام کرده، الکساندر میتروویچ از ناحیه عضله خلفی آسیب دیده و به همین دلیل او تحت یک برنامه درمانی و توان بخشی شش هفته‌ای قرار خواهد گرفت که این به منزله غیبت او در بسیاری از دیدارهای مهم تیمش خواهد بود

بدین ترتیب میتروویچ حداقل ۱۰ دیدار الهلال را از دست خواهد داد از جمله جدال حساس برابر النصر در مرحله نیمه نهایی سوپرجام عربستان و هر دو مسابقه رفت و برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا که البته در صورت راهیابی این تیم به دیدار فینال سوپر جام عربستان، شمار دیدارهایی که او از دست خواهد داد به عدد ۱۱ می‌رسد.

خبری که نمی‌تواند برای الهلال به هیچ وجه خوشایند باشد، چرا که بهترین گلزن خود در این فصل را تا هفته‌های پایانی لیگ در اختیار نخواهد داشت اما در صورت صعود آبی‌های ریاض به دیدار پایانی لیگ قهرمانان آسیا آنها می‌توانند امیدوار به استفاده از این بازیکن باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *