بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اتهام سنگین رامین رضاییان علیه فدراسیون فوتبال + سند

رامین رضاییان در مصاحبه با برنامه نوروز فوتبالی 13 فروردین 1403 : سپاهان جایی مسیرش را گم کرد که فدراسیون آن جریمه‌ها را اعمال کرد

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۱:۲۰


رامین رضاییان در مصاحبه با برنامه نوروز فوتبالی 13 فروردین 1403 گفت: سپاهان جایی مسیرش را گم کرد که فدراسیون آن جریمه‌ها را اعمال کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رامین رضاییان در مصاحبه با برنامه نوروز فوتبالی 13 فروردین 1403 درباره بروز برخی اختلافات در سپاهان، اظهار داشت:

جایی تیم ما به نظرم مسیرش را گم کرد که فدراسیون فوتبال اختلاف را در تیم ایجاد کرد. مربی و خیلی از بازیکنان ما به یک مسیر دیگری رفتند. ما در فوتبال ایران اینقدر فکر بزرگی نداریم که طی فصل این همه مشکل را یک جا کنترل کنیم. واقعاً سخت است که 6 امتیاز از ما کسر کردند و بعد چند بازیکن ما را حین بازی‌ها محروم کردند. این موارد واقعاً برای بازیکنان ایرانی شوک بزرگی است که بازیکنان بتوانند آن را حل کنند و در زمین کیفیت واقعی خودشان را داشته باشند.

او ادامه داد:

ضربه بزرگی به تیم ما زدند. حتی اگر مسیر تیم ما اشتباه بود و تخلفاتی اگر داشت در مسیر درست‌تر، بهتر و در زمان درست‌تر با آن برخورد می‌شد. این موارد نظر شخصی من است. در حین و کورس بازی‌ها بخواهید این همه مسائل انضباطی را به سپاهان نسبت بدهید و واقعاً این ضربه‌ای که در آن مقطع سپاهان خورد، بزرگ بود. ما در آن مقطع امتیازات‌مان را جمع کرده بودیم و در حال رفتن مسیر خودمان بودیم. آن ضربه باعث شد هنوز تیم سپاهان ریکاوری نشود و مدیریت خودش را از دست بدهد. یک مدیریت دیگر هم آمد و زمان را از دست داد.

 

بازیکن تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد:

چقدر موج‌های منفی! ولی در این چند وقت سعی کردیم با همه بچه‌ها و مربی‌مان موج‌های منفی را دور کنیم. خیلی سخت بود که توانستیم 2 بازی قبلی  خودمان را برنده شویم و الان هم می‌گویم دیدار با تراکتور، بازی قهرمانی سپاهان است. من مردم تبریز را به شدت دوست دارم و همیشه به من لطف داشتند، با تمام احترام به هواداران تبریزی اما ما به آنجا می‌رویم که بهترین خودمان را در زمین نشان بدهیم و امیدوارم روز فوتبالی قشنگی باشد و  با توکل به خدا مردم عزیز ایران یک بازی قشنگ را ببینند.

 


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *