بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آقای خاص گزینه محبوب اسطوره های بایرن مونیخ برای جانشینی توخل

دتمار هامان : ژوزه مورینیو گزینه مناسبی برای جانشینی توخل است

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ | ۲۱:۳۲
بایرن مونیخ ؛ دتمار هامان : ژوزه مورینیو گزینه مناسبی برای جانشینی توخل است

دتمار هامان مدعی است که توماس توخل باید خیلی زودتر از پایان فصل بایرن مونیخ را ترک کند و ژوزه مورینیو را گزینه مناسبی برای جانشینی او می‌‌بیند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از آخرین شکست بایرن مونیخ، دتمار هامان معتقد است که این باشگاه باید با برکناری زودتر توماس توخل به سراغ ژوزه مورینیو برود.

شاگردان توماس توخل این هفته با نتیجه 2-0 مقابل دورتموند در درکلاسیکر شکست خوردند تا 13 امتیاز از صدر جدول رده‌بندی که در اختیار بایرلورکوزن است، اختلاف داشته باشند. این مربی آلمانی پس از این شکست با وجود اینکه 7 هفته تا پایان فصل باقی مانده قهرمانی زودهنگام را به لورکوزن تبریک گفت.

این تصمیم از ابتدای فصل تقریبا قطعی شده بود که اخراج می‌شود اما مدیران باشگاه تصمیم گرفتند او تا پایان فصل بماند و سپس این باشگاه را ترک کند.

هامان اما خواستار تغییر زودهنگام شده تا آن‌ها بهترین شانس را برای ادامه مسابقات لیگ قهرمانان داشته باشند. او به اسکای 90 گفت:

“به عنوان یک باشگاه، اکنون باید در مورد بهترین گزینه تصمیم بگیرند. این درباره توماس توخل یا مکس ایبرل، هری کین یا یوشوا کیمیچ نیست، بلکه درباره بایرن مونیخ است. شما در بین 8 تیم برتر اروپا هستید و اگر بایرن بتواند خوب بازی کند، شانس بسیار خوبی برای صعود مقابل آرسنال خواهد داشت. آرسنال تیم خوبی است اما هنوز در این سطح بسیار کم تجربه است. به نظر من اکنون باید تصمیم بگیرید که آیا این بهترین ترکیب ممکن برای صعود مقابل آرسنال است یا خیر. از نظر من، مدیریت باید این سوال را از خود بپرسد که آیا در چند هفته آینده با توماس توخل به فینال لیگ قهرمانان اروپا خواهد رفت یا خیر.

اکنون باید به طور جدی به فکر گرفتن یک مربی جدید برای چند هفته آینده باشید. تعداد زیادی مربی در بازار وجود دارد. من به ژوزه مورینیو فکر می‌کنم. شما می‌توانید در مورد مورینیو هر چه می‌خواهید فکر کنید، اما در چلسی بازیکنان او را دوست داشتند. او یک مربی باتجربه از منظر حرفه‌ای است.”

میشائیل رشکه، مدیر اجرایی سابق بایرن مونیخ، در این برنامه گفت:

“مورینیو یک هنرمند باانگیزه است و کاریزما دارد. او مربی‌ای است که ما باید دنبالش باشیم. ما باید به طور جدی در مورد مورینیو در بایرن صحبت کنیم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *