بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هشدار جدی مربی مطرح لیگ برتری به امیر قلعه نویی

علیرضا محمد : رفتن به جام جهانی برای تیم ملی نباید دشوار باشد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۲:۲۵
علیرضا محمد : رفتن به جام جهانی برای تیم ملی نباید دشوار باشد

علیرضا محمد مربی ملوان گفت : رفتن به جام جهانی برای تیم ملی نباید دشوار باشد و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند تا در جام جهانی از گروه خودشان صعود کنند و به مرحله بعد بروند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا محمد مربی ملوان درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در لیگ برتر اظهار داشت:

کار سختی را با ملوان شروع کردیم، قبل از شروع فصل هیچ بازیکنی به انزلی نمی‌آمد و مهدی تارتار زمانی تیم را تحویل گرفت که به هم ریخته بود. تارتار تجربه زیادی در مربیگری لیگ برتر دارد و با شناختی که از بازیکنان لیگ داشت، امسال ملوان را بست.

وی افزود:

ملوان ۲ هفته ابتدایی را به ذوب‌آهن و استقلال باخت، اما روند پیشرفت تیم مشخص بود و امید داشتیم که شرایط خوب می‌شود. کادر فنی خوشحال بود که تیم قوی و قدرتمندی داریم و ۲ بازی را اتفاقی باختیم. برتری و درخشش ملوان از هفته سوم شروع شد و تا هفته بیست و یکم نیز ادامه داشته است.

مربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت:

در لیگی که فاصله ۴ – ۵ تیم بالای جدول با سایر تیم‌ها از لحاظ ساختاری و کیفیتی زیاد است، خداراشکر تیم‌مان خوب نتیجه گرفته و در ادامه نیز باید نفرات به خودباوری برسند که می‌توانند با تیم‌های بالای جدول رقابت و جایگاه‌شان را بهتر کنند. از لحاظ نفری هم ببینید تیم‌های پرسپولیس، استقلال، سپاهان، تراکتور و سایر تیم‌ها چطور هزینه کرده‌اند؟

علیرضا محمد یادآور شد:

امسال نبرد نزدیکی را شاهد هستیم که شرایط و میزان هزینه‌های تیم‌ها، جدول را به سه قسمت تقسیم کرده و این لیگ بدین شکل درآمده است. باید مسئولان شهرستان بیشتر حمایت کنند که تیم ملوان شرایط بهتری برای ادامه مسابقات پیدا کند. نتایحی که ملوان می‌گیرد نیاز به تشویق بیشتر از سوی مسئولان استانی و شهری دارد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا بازیکنی از ملوان به تیم ملی فوتبال دعوت نشد، عنوان کرد:

ملوان بازیکنان خوب زیادی دارد و به طور حتم در آینده بیشتر از آن‌ها خواهید شنید. حیف که بازیکنی از ملوان به تیم ملی دعوت نشد. دلیل انتخاب نشدن بازیکنان ملوان به تیم ملی به خاطر سن‌ بالایشان نیست و مطمئناً به اردوی بعدی تیم ملی دعوت خواهند شد.

پیشکسوت فوتبال درباره عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ خاطرنشان کرد:

تیمی که امیر قلعه‌نویی ساخته از نظر هجومی خوب بازی می‌کند، چون مربیان ایرانی در فاز حمله‌ خوب هستند. سردار آزمون و مهدی طارمی هم برترین بازیکنان تیم ملی هستند که در خط حمله سطح بالاتری نسبت به دیگر مهاجمان آسیایی دارند. رفتن به جام جهانی برای تیم ملی نباید دشوار باشد و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند تا در جام جهانی از گروه خودشان صعود کنند و به مرحله بعد بروند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *