بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حمله تند به بازیکنان چلسی : مغز ندارید

فرانک لبوف بازیکن سابق چلسی : بازیکنان چلسی نه در قلب‌شان چیزی دارند نه در مغزشان

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۷:۴۶
چلسی ؛ فرانک لبوف : بازیکنان چلسی نه در قلب‌شان چیزی دارند نه در مغزشان

فرانک لبوف در مصاحبه‌ای تند به اعضای باشگاه چلسی حمله کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

چلسی دیروز در دیداری خانگی مقابل برنلی به تساوی ۲-۲ رسید. این نتیجه در حالی رخ داد که برنلی در رده نوزدهم لیگ برتر قرار دارد و به دلیل اخراج مدافعش در اواخر نیمه اول، ۴۵ دقیقه ۱۰ نفره بازی کرد.

از اولین ثانیه‌های پس از پایان بازی حملات به تیم مائوریسیو پوچتینو افزایش یافت. سرمربی آرژانتینی آبی‌ها از عملکرد شاگردانش ابراز تاسف کرد و گفت که هم بازیکنان و هم کادر مربی‌گری مقصر این نتیجه هستند.

امروز هم فرانک لبوف، بازیکن سابق چلسی، در صحبت‌هایش وضعیت چلسی را اسفناک توصیف کرد. او گفت:

«متاسفم اما افراد حاضر در هیئت‌مدیره این باشگاه را نابود کرده‌اند. این چیزی است که باید بفهمیم. چقدر می‌خواهید بازسازی کنید؟ چقدر زمان نیاز دارید؟ شما فقط دارید به عقب حرکت می‌کنید.

در مورد این موضوع زیاد صحبت کرده‌ام و از تکرار حرف‌‌هایم خسته شده‌ام. تا زمانی که بازیکنان باتجربه در تیم‌تان نداشته باشید نمی‌توانید تیم خوبی بسازید. نمی‌شود فقط بازیکن جوان بخرید و بخواهید تیمی قدرتمند بسازید.

سرمربی تیم هم غیرحرفه‌ای است. او خودش هم نمی‌داند چه می‌خواهد و دلیل بعضی از تصمیماتش را نمی‌داند. واقعا عجیب است. بازیکنان چلسی نه در قلب‌شان چیزی دارند نه در مغزشان. آنها نمی‌دانند چکار کنند. من دیگر خسته شده‌ام. برنلی ۱۰ نفره باید بازی را می‌برد. این وضعیت اسفناک است.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *