بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سنگ تمام ویژه اسطوره استقلال برای امیر قلعه نویی + عکس

فرشاد فلاحت‌زاده : امیر قلعه‌ نویی اشراف زیادی روی فوتبال ایران دارد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ | ۹:۳۰
فرشاد فلاحت‌زاده : امیر قلعه‌ نویی اشراف زیادی روی فوتبال ایران دارد

فرشاد فلاحت‌زاده پیشکسوت استقلال گفت : امیر قلعه‌نویی اشراف زیادی روی لیگ برتر فوتبال کشورمان دارد و به طور حتم نفرات جوان، خوب و مستعد را به اردوی تیم ملی دعوت خواهد کرد او در دیدار برگشت با ترکمنستان به نفراتی که کمتر به آن‌ها بازی رسیده بود، میدان داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرشاد فلاحت‌زاده پیشکسوت استقلال درباره پیروزی یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل ترکمنستان در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا، اظهار داشت:

با اینکه تیم ملی ایران در بازی برگشت توانست ترکمنستان را در زمین خودش با اختلاف حداقلی شکست بدهد، اما به دلیل برگزاری این دیدار در چمن مصنوعی آنچنان بازی خوبی را از بازیکنان تیم ملی ندیدیم. چون ملی‌پوشان کشورمان تجربه بازی در زمین چمن مصنوعی را زیاد ندارند و از همین رو نمی‌توانستند توپ را به خوبی روی زمین به گردش دربیاورند.

وی افزود:

تمرینات تیم ملی فوتبال ایران همیشه روی چمن طبیعی برگزار می‌شود و بالطبع بازی در چمن مصنوعی برای آن‌ها سخت است. بر همین اساس در دیدار برگشت با ترکمنستان در عشق‌آباد، بازیکنان تیم ملی کشورمان رو به ارسال‌های بلند و مستقیم آورده بودند که یکی از این توپ‌های ارسالی منجر به گلزنی مهدی قایدی شد.

کارشناس فوتبال در مورد عملکرد تیم ترکمنستان عنوان کرد:

ترکمنستانی‌ها به بازی در زمین چمن مصنوعی عادت داشتند و نسبت به بازی رفت در تهران بهتر بازی کردند. همچنین این تیم در زمین خودی با حضور تماشاگرانش انگیزه زیادی گرفته بود و با دوندگی بالا مقابل تیم ملی ایران، نسبت به دیدار رفت بازی خوبی را انجام داد. به همین دلیل تیم ملی ایران موفق نشد بازی همیشگی خودش را مقابل این تیم درجه چندم آسیا انجام بدهد.

پیشکسوت فوتبال در مورد میدان دادن به جوان‌تر‌ها در دیدار برگشت با ترکمنستان یادآور شد:

امیر قلعه‌نویی اشراف زیادی روی لیگ برتر فوتبال کشورمان دارد و به طور حتم نفرات جوان، خوب و مستعد را به اردوی تیم ملی دعوت خواهد کرد. او در دیدار برگشت با ترکمنستان به نفراتی که کمتر به آن‌ها بازی رسیده بود، میدان داد. همچنین یکی، دو بازیکن جوان را در این بازی استفاده کرد تا کم کم نفرات جوان‌تر تجربه بازی در میادین بین‌المللی را به دست آورند تا در سال‌های آینده جایگزین بازیکنان پا به سن گذاشته شوند.

فلاحت‌زاده در پایان خاطرنشان کرد:

امیر قلعه‌نویی در دیدار رفت به محمدامین حزباوی فرصت داد و در دیدار برگشت نیز محمد قربانی در ترکیب اصلی قرار گرفت. بدین ترتیب بازیکنان جوان به مرور وارد ترکیب اصلی تیم ملی می‌شوند و چند سال آینده شاهد خواهیم بود که نسل بازیکنان تغییر خواهد کرد.

فرشاد فلاحت‌زاده : امیر قلعه‌ نویی اشراف زیادی روی فوتبال ایران دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *