بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

انتخاب نهایی این ستاره ؛ بایرن مونیخ یا رئال مادرید؟

مکس ایبرل، مدیرورزشی بایرن مونیخ : دیویس باید تکلیف آینده خود را مشخص کند

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۱:۳۶
دیویس ؛ مکس ایبرل : دیویس باید تکلیف آینده خود را مشخص کند

مکس ایبرل، مدیرورزشی بایرن مونیخ، تایید کرد که آلفونسو دیویس باید تکلیف آینده خود را مشخص کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مکس ایبرل، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، به اظهارات ایجنت آلفونسو دیویس واکنش نشان داده و به ادعای اولتیماتوم غیرمنصفانه به این بازیکن، پاسخ داد.

ایجنت دیویس مدعی شد که بایرن به موکلش “اولتیماتوم ناعادلانه” داده و او مورد “حمله” قرار گرفته است. ظاهرا ایبرل به این بازیکن گفته بود که یا باید تا آوریل قرارداد جدیدی امضا کند یا پیشنهاداتش را بررسی کند.

ایجنت بازیکن کانادایی اعلام کرد که آن‌ها در تابستان تصمیم خواهند گرفت اما ممکن است این تصمیم ماندن در بایرن مونیخ نباشد. از رئال مادرید به عنوان یکی از مقاصد احتمالی دیویس نامبرده می‌شد و بر اساس گزارش رسانه‌های اسپانیایی او با پیوستن به این باشگاه به توافق شفاهی هم دست پیدا کرده است.

ایبرل به اسکای آلمان گفت:

“ما تحت فشار نیستیم، یک رابطه عادی بین بازیکن و باشگاه وجود دارد که کاملا طبیعی است. ما فکر می‌کنیم که پیشنهاد بسیار منصفانه و درستی ارائه کرده‌ایم. در مقطعی از زندگی باید بله یا نه بگویید، این طور است. من نمی‌توانم برای روز قبل از کریسمس صبر کنم و بگویم که “تصمیمی از سوی بهشت به ذهنم برسد”. تصمیمات باید از همه جانب گرفته شود. این کاملاً مشروع است که شما باید در مقطعی تصمیم بگیرید، فارغ از اینکه آلفونسو دیویس باشید یا بازیکن دیگری.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *