بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

انگیزه بالای این بازیکنان در تمرین استقلال + عکس

ذخیره های استقلال با روحیه بالا در تمرین

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۲:۱۵
استقلال ؛ ذخیره های استقلال با روحیه بالا در تمرین

بازیکنان نیمکت نشین استقلال با انگیزه بالایی در تمرینات حاضر شدند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تمرینات استقلال در تعطیلات لیگ برتر دنبال می‌شود و بازیکنان این تیم به دنبال حفظ آمادگی خود برای ادامه مسابقات لیگ برتر هستند و اولین بازی خود در سال جدید را 18 فروردین مقابل مس رفسنجان انجام خواهند داد.

تمرین روز گذشته استقلال در سالن وزنه برگزار شد و بازیکنانی که در این فصل کمتر فرصت حضور در زمین پیدا کرده بودند با انگیزه خاصی به تمرین پرداختند تا شانس حضور در ترکیب این تیم را داشته باشند و فرصت‌های بیشتری نصیب آنها شود.

امیرعلی صادقی وینگر جدید استقلال یکی از بازیکنانی است که هنوز فرصت حضور در زمین را پیدا نکرده و در کنار محمدرضا خالدآبادی بدون حتی یک دقیقه بازی فصل را ادامه داده است، آرمان رمضانی و زبیر نیک‌نفس به عنوان بازیکن جانشین در زمین مسابقه حاضر می‌شوند و محمدحسین مرادمند هم با توجه به مصدومیتی که داشته در مسابقات اخیر مورد استفاده قرار نگرفته است.

استقلال ؛ ذخیره های استقلال با روحیه بالا در تمرین

میلاد فخرالدینی هم دیگر بازیکنی است که با توجه به درخشش صالح حردانی نیمکت نشین شده است و از شرایط مسابقه دور شده، این در حالی است که او در نیم فصل نخست یکی از بهترین بازیکنان آلومینیوم اراک بود.

هفته های پایانی لیگ برتر و رقابت شدیدی که بین باشگاه ها وجود دارد باعث می‌شود تا تیم ها روی تک تک بازیکنان حساب ویژه ای باز کنند و هم سطح بودند بازیکنان یک تیم می‌تواند فرمولی برای موفقیت باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *