بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش معنادار اسطوره پرسپولیس به دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل ترکمنستان

محمود کلهر : ترکمنستان در زمین خودش سفت و محکم بازی کرد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۱:۵۸
محمود کلهر : ترکمنستان در زمین خودش سفت و محکم بازی کرد

محمود کلهر پیشکسوت پرسپولیس گفت : به خاطر شرایط میزبانی که تیم ترکمنستان داشت، در زمین خودش خیلی محکم و سفت بازی کرد و روی تیم ملی فوتبال کشورمان فشار زیادی آورد حتی توانستند موقعیت گل روی دروازه تیم ملی ایران داشته باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمود کلهر پیشکسوت پرسپولیس درباره پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ترکمنستان در مقدماتی جام جهانی اظهار داشت:

دیدار برگشت با ترکمنستان بازی خوبی از آب درنیامد، چون زمین این دیدار نامساعد بود. زمین مسابقه، چمن استانداردی برای مسابقه‌ای در این سطح نبود و کیفیت فنی بازی را هم پایین آورد. با اینکه زمین خراب بود، اما تیم ملی کشورمان عملکرد خوبی داشت و ۳ امتیاز را گرفت.

وی افزود:

همچنین کار‌های تاکتیکی و فنی خوبی به ویژه در خط حمله از سوی مهدی طارمی، محمد محبی و مهدی قایدی اجرا شد. کار‌های ترکیبی که بازیکنان تیم انجام دادند، می‌تواند نویدبخش روز‌های بهتری است.

کارشناس فوتبال در مورد کیفیت فوتبال ترکمنستان عنوان کرد:

به خاطر شرایط میزبانی که تیم ترکمنستان داشت، در زمین خودش خیلی محکم و سفت بازی کرد و روی تیم ملی فوتبال کشورمان فشار زیادی آورد. حتی توانستند موقعیت گل روی دروازه تیم ملی ایران داشته باشد. این ناهماهنگی باید در تیم‌مان برطرف شود تا وقتی که مقابل تیم‌های خوبی قرار می‌گیریم مشکلاتی از این دست را نداشته باشیم.

پیشکسوت فوتبال ادامه داد:

محمدحسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده دو زوج خط دفاعی‌مان مقابل ترکمنستان خوب بازی کردند. در سمت چپ محمدی و سمت راست رضاییان هم خوب بودند و عملکرد قابل قبولی داشتند.

کلهر درباره بازی دادن به جوان‌ترها در تیم ملی بزرگسالان گفت:

امیدوارم به بازیکنان جوان‌تر بیشتر میدان بدهند تا شاهد شکوفایی بازیکنان جوان در تیم ملی باشیم. ترکیب تیم ملی در بازی دوم با ترکمنستان تغییراتی داشت و حضور حسینی و قربانی در ترکیب اصلی بسیار خوب بود. این تغییرات می‌تواند در آینده به تیم ملی کمک کند و باید به بازیکنانی که در مسابقات گذشته کمتر حضور داشتند فرصت بیشتری داده شود. بازیکنان جدید هم که در بازی‌های رسمی شرکت می‌کنند، محک جدی خواهند خورد.

کلهر در پایان خاطرنشان کرد:

در مسابقات مقدماتی جام جهانی که تیم ملی فوتبال ایران کار سختی را پیش‌رو ندارد و به این رقابت‌ها صعود خواهد کرد باید یک سری بازیکنان جوان‌تر را به تیم ملی تزریق کرد. به نظرم امیر قلعه‌نویی در تلاش است تا نفرات جدید و جوان را آرام آرام به ترکیب تیم ملی اضافه کند. همچنین تیم ملی باید با تیم‌های بهتر در آینده هجومی و رو به جلوتر بازی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *