بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیام تبریک سرپرست کمیته فوتوالی استان تهران به باشگاه پیکان

پیام تبریک مجید امینی سرپرست کمیته فوتوالی استان تهران به باشگاه پیکان

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۵:۴۹
مجید امینی

مجید امینی ، سرپرست کمیته فوتوالی استان تهران در پیامی قهرمانی باشگاه پیکان را در لیگ فوتوالی کشور تبریک گفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مجید امینی ، سرپرست کمیته فوتوالی استان تهران در پیامی قهرمانی باشگاه پیکان را در لیگ فوتوالی کشور تبریک گفت.

پیام او به شرح زیر است:

بنام خداي هميشه پيروز

صبح ظفر از مشرق امید بر آمد
اصحاب غرض را تب سودا ببر آمد
از غنچه پیکان و زباد دم شمشیر
بشکفت گل فتح و نسیم ظفر آمد

كميته فوتوالي استان تهران قهرماني تيم پيكان ( نماينده شهر تهران ) در اولين دوره لیگ فوتوالی کشور تبريكً عرض نموده و اميدواريم پيكان موفقيت هميشه بر وجود شما نشسته و قله هاي رفيع مًوفقيت در زير قدوم شما فتح گردد.
بازيكنان ، مربيان ، سرپرستان و كليه عوامل موثر در اين قهرماني ، دستان شما رو به گرمي ميفشاريم و و در ادامه مسير كنار شما خواهيم بود.

مجید امینی

در ادامه امينی به خبرنگار پارس فوتبال گفت :

اگر انجمن فوتوالی کشور به کمیته های استانی مساعدت مالی ویژه ای داشته باشند شاهد تیم های بیشتری در لیگ خواهیم بود که استعدادهای زیادی را ما در بین جوانان علاقمند در این رشته داریم که متاسفانه بخاطر نداشتن توپ و زمین مناسب استقبال آنچنانی نمی‌شود و در همین راستا تا الان هم بیشتر این هزینه ها را خود کمیته‌ها و هیات های استانی ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی برگزار می‌کنند ما در این رشته بازیکنان خوب داریم که حتی در مسابقات جهانی نتابچ بسیار عالی را کسب کرده اند حتی در تهران چند بازیکن عالی که باحمایت خوب این کمیته دوباره به این رشته برگشته اند تا با عنایت خداوند در مسابقات آینده و حتی در تیم ملی شاهد حضورشان باشیم.

در ادامه امینی گفت :

از باشگاه‌های بزرگ در تهران می‌خواهیم هر کدام مثل باشگاه پیکان یک تیم دهند شاهد لیگ قوی و بهتری هستیم و حتی در رقابت‌های بین المللی می‌توانیم بهترین ها در این رشته باشیم . در آخر از آقای دکتر امیری خراسانی و همکاران محترمشان در فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی کشور و همچنین آقای داورزنی ریاست محترم هیات استان تهران تشکر ويژه اي داشته باشیم که حمايت های خوبی در این رشته چه در کشور که باعث راه اندازی لیگ و چه در استان تهران که اولین دوره در لیگ تیم پیکان توسط هیات تهران و کمیته فوتوالی استان تهران حضور پیدا کردن را داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *