بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش خاص اسطوره استقلال به دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل ترکمنستان + عکس

علیرضا اکبرپور : ترکمنستان تیمی نبود که دروازه ایران را تحت فشار قرار دهد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۲:۴۲
علیرضا اکبرپور : ترکمنستان تیمی نبود که دروازه ایران را تحت فشار قرار دهد

علیرضا اکبرپور پیشکسوت استقلال گفت : ترکمنستان تیمی نبود که دروازه ایران را تحت فشار قرار دهد و ما می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم اگر به دروازه حریف فشار بیشتری وارد می‌کردیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا اکبرپور پیشکسوت استقلال در ارزیابی از عملکرد تیم ایران برابر ترکمنستان در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی، اظهار کرد:

بازی چون در چمن مصنوعی برگزار شد از کیفیت خوبی برخوردار نبود. هر چند تیم ایران خیلی برتر از ترکمنستان بود و در دقایق پایانی نیمه اول توسط قایدی و با همکاری مهدی طارمی دروازه حریف باز شد.

وی گفت:

ترکمنستان تیمی نبود که برای ایران مشکل ساز باشد. بنابراین نسبت به بازی رفت و برای حفظ آبرو برابر تماشاگران تلاش می کرد تا گل کمتری بخورد.

اکبرپور تصریح کرد:

در دور برگشت کادر فنی با تغییراتی که در چند پست ایجاد کرده بود بیشتر ترجیح داده بود از بازیکنان جوان استفاده کند و کمتر از بازیکنان باتجربه بهره بگیرد که کار به جا و درستی بود.

پیشکسوت فوتبال خاطرنشان کرد:

بازی کردن در چمن مصنوعی شرایط خاص خود را دارد و این موضوع برای تیم ایران که حتی تمریناتش را نیز در چمن طبیعی انجام می دهد کار را سخت کرده بود.

وی افزود:

چمن طبیعی با مصنوعی فرق می‌کند و این مساله روی عملکرد تیم ایران تاثیر نامطلوبی گذاشته بود و سبب شد که نتواند گل‌های بیشتری وارد دروازه حریف کند.

اکبرپور در پایان با بیان اینکه «ترکمنستان از نظر فنی خیلی پایین‌تر از ایران بود،» گفت:

ترکمنستان تیمی نبود که دروازه ایران را تحت فشار قرار دهد و ما می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم اگر به دروازه حریف فشار بیشتری وارد می‌کردیم.

علیرضا اکبرپور : ترکمنستان تیمی نبود که دروازه ایران را تحت فشار قرار دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *