بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ستاره خبرساز لیگ برتری پرسپولیس را نقره داغ کرد + جزئیات

رضا اسدی برای دریافت مطالبات خود از پرسپولیس شکایت کرد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۳:۴۵
رضا اسدی برای دریافت مطالبات خود از پرسپولیس شکایت کرد

رضا اسدی هافبک پیشین پرسپولیس پس از بی‌توجهی مسئولان فدراسیون نسبت به حکم دریافتی‌اش، آن را در AFC به جریان انداخت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رضا اسدی پس از اینکه دو فصل از جدایی‌اش‌ از پرسپولیس گذشته، قصد دریافت مطالباتش را داشت که این مسئله نهایی نشده است.

رضا اسدی که به عنوان یکی از ستاره‌های نقل و انتقالاتی فصل بیست و یکم به پرسپولیس پیوست، بعد از جدایی راهی تراکتور و اکنون نیز سپاهان شده است. مدعی آقای گلی دو فصل اخیر فوتبال ایران که شانس حضور در تیم ملی را نیز زیر نظر امیر قلعه‌نویی به دست آورده، چندی پیش بابت مطالباتش از پرسپولیس شکایتی را علیه سرخپوشان ثبت کرد که با دریافت حکم نیز همراه شد.

با این حال باشگاه پرسپولیس با رد این ادعا و بردن پرونده به کمیته استیناف به دنبال دریافت فرصت در خصوص این مطالبات ۲ میلیاردی بود. با این حال رضا اسدی موفق شد حکم قطعی در این خصوص دریافت کند اما پرسپولیسی‌ها تنها به واسطه اشکال حقوقی (ضمیمه نشدن برگ قرارداد در شکایت) آن را رد کردند.

اسدی که پیش از این در دو مرحله در آستانه توافق برای کاهش مطالبات خود برای دریافت آن بود، اکنون به واسطه اتفاقات رقم خورده قصد خود برای شکایت از این باشگاه به AFC را نهایی کرده و در این زمینه با ارائه مستندات ترجمه قراردادش و همچنین احکام فدراسیون فوتبال، این موضوع را از کنفدراسیون آسیا دنبال می‌کند.

این در حالیست که باشگاه پرسپولیس برای دریافت مجوز حرفه‌ای به دنبال حل پرونده‌ها و موانع خود است و باید دید در این خصوص چه برنامه‌ای برای توافق و پایان دادن به ماجرای رضا اسدی خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *