بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آخرین خبرها از نتایج مسابقات جذاب فوتوالی در تهران + سند

نتایج مسابقات فوتوالی آزاد جام آزادسازی خرمشهر

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۷:۵۴


روز فینال مسابقات فوتوالی آزاد جام آزادسازی خرمشهر در استان تهران با حضور ریاست محترم هیات ورزش روستایی و بومی محلی استان تهران آقای داورزنی و نائب رئیس بانوان هیات شمال شرق تهران سرکار خانم فرهانی و سرپرست کمیته فوتوالی استان تهران آقای امينی و دبیر کمیته آقای محمدی و نائب رئیس کمیته آقای عمویی برگزار شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روز فینال مسابقات فوتوالی آزاد جام آزادسازی خرمشهر در استان تهران با حضور ریاست محترم هیات ورزش روستایی و بومی محلی استان تهران آقای داورزنی و نائب رئیس بانوان هیات شمال شرق تهران سرکار خانم فرهانی و سرپرست کمیته فوتوالی استان تهران آقای امينی و دبیر کمیته آقای محمدی و نائب رئیس کمیته آقای عمویی برگزار شد.

که نتایج آن به شرح زیر رقم خورده است :

تیم اول شهید باکری
تیم دوم الکتریکی اسلامی
تیم سوم جاوید

در ادامه آقای امينی در مورد نحوه حضور تیم‌ها توضیحاتی داده اند که مسابقات با حضور ۱۲ تیم بصورت دوره ای در چهار گروه سه تیمی برگزار شد.

در مرحله دوم 4 تیم ، الکتریکی اسلامی ، شهید باکری ، جاوید ، استقلال به مرحله نیمه نهایی رسیدند که در دور فینال چهار تیم به مصاف هم رفته که تیم‌ها به ترتیب شاهد مقام اولی تا سومی استان تهران را کسب کردند.

در ادامه آقای داورزنی به اعضای محترم کمیته و بازیکنان تیم ها قول مساعد و ويژه اي داده اند که حمایت ويژه اي به این رشته داشته باشند و زمین برای تمرین و مسابقات در اختیار کمیته قرار دهند و همچنین حمایت مالی به کمیته داشته باشند تا شاهد این باشیم تیم های بیشتری در استان تهران شرکت کنند تا از بین این تیم ها بازیکن های بسیار خوب در اختیار تیم های لیگ و تیم ملی قرار دهیم.

آقای امينی هم از آقای داورزنی بابت برگزاری این مسابقات تشکر ویژه ای را داشت و گفت :

تا زمانی در این رشته سکاندار هستم شاهد اتفاقات خوبی خواهید بود و استعدادهای زیادی را تحویل کشور و جامعه ورزشی می دهیم و به امید خداوند متعال در ماه های آینده شاهد تورنمت بزرگ بین المللی در استان تهران با حضور تیم های برتر کشور و چند کشور دیگر خواهیم بود.

در پایان اهدا جوایز توسط آقای داورزنی به نفرات برتر داده شد.

فوتوالی

فوتوالی

فوتوالی

مدیریت عالی در ورزش فوتوالی

از زمان ورود سرپرست فوتوالی استان تهران آقای مجید امينی اتفاقات بسیار خوب و با موفقیت عالی رقم خورده است که مهمترین آنها شرکت در لیگ برتر توسط تیم فوتوالی پیکان که برای اولین بار لیگ کشور برگزار شده بود که تیم پیکان از تهران مقام اولی را کسب کرده است و همچنین اولين دوره مسابقات جام آزاد سازی خرمشهر در استان تهران در ۲۹و۳۰ اردیبهشت برگزار شد.

در ادامه آقای امينی به خبرنگار ما گفت :

 اگر انجمن فوتوالی کشور به کمیته های استانی مساعدت مالی ویژه ای داشته باشند شاهد تیم های بیشتری در لیگ خواهیم بود که استعدادهای زیادی را ما در بین جوانان علاقمند در این رشته داریم که متاسفانه بخاطر نداشتن توپ و زمین مناسب استقبال آنچنانی نمی‌شود و در همین راستا تا الان هم بیشتر این هزینه ها را خود کمیته‌ها و هیات های استانی ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی برگزار می‌کنند ما در این رشته بازیکنان خوب داریم که حتی در مسابقات جهانی نتابچ بسیار عالی را کسب کرده اند .حتی در تهران چند بازیکن عالی که باحمایت خوب این کمیته دوباره به این رشته برگشته اند تا با عنایت خداوند در مسابقات آینده و حتی در تیم ملی شاهد حضورشان باشیم.

امینی در ادامه گفت :

از باشگاه‌های بزرگ در تهران می‌خواهیم هر کدام مثل باشگاه پیکان یک تیم دهند شاهد لیگ قوی و بهتری هستیم و حتی در رقابت‌های بین المللی می‌توانیم بهترین ها در این رشته باشیم .
در آخر از آقای دکتر امیری خراسانی و همکاران محترمشان در فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی کشور و همچنین آقای داورزنی ریاست محترم هیات استان تهران تشکر ويژه ای داشته باشیم که حمايت های خوبی در این رشته داشتند ، چه در کشور که باعث راه اندازی لیگ شدند و چه در استان تهران که اولین دوره در لیگ تیم پیکان توسط هیات تهران و کمیته فوتوالی استان تهران حضور پیدا کردند.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *