بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مدعی اول قهرمانی یورو از دید فیلیپ لام

فیلیپ لام، اسطوره آلمان : فرانسه را مدعی اصلی قهرمانی در یورو ۲۰۲۴ می دانم

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۷:۰۵
آلمان ؛ فیلیپ لام، اسطوره آلمان : فرانسه را مدعی اصلی قهرمانی در یورو ۲۰۲۴ می دانم

فیلیپ لام، اسطوره آلمان، فرانسه را مدعی اصلی قهرمانی در یورو ۲۰۲۴ دانست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در دیداری دوستانه در روز شنبه آلمان موفق شد با نتیجه ۲-۰ فرانسه را شکست دهد. این زنگ خطری بود برای دیدیه دشان که به دنبال راه‌حلی برای تیمش باشد اما فیلیپ لام معتقد است که فرانسه در یورو ۲۰۲۴ دچار مشکل نخواهد شد.

ستاره سابق فوتبال آلمان در مصاحبه جدیدی مدعی شد که علی‌رغم پیروزی روز شنبه و با اینکه مسابقات یورو در آلمان برگزار خواهد شد اما این فرانسه است که مدعی اصلی قهرمانی خواهد بود.

لام در این مورد گفت:

«فرانسه مدعی اصلی است. خیلی ساده می‌شود فهمید. به این دلیل که آنها می‌توانم بگویم ۴۰ بازیکن بسیار بااستعداد دارند. آنها تیم بسیار متعادلی در اختیار دارند و می‌توانند به راحتی با چند تعویض تغییراتی بزرگ در بازی ایجاد کنند‌. بازیکنانی را روی نیمکت دارند که می‌توانند در هر تیمی بازیکن فیکس باشند. در زمین هم تیم بسیار کاملی دارند و می‌توانم با خیال راحت بگویم آنها مدعی اصلی قهرمانی هستند.

البته تیم‌های دیگری مانند انگلیس، آلمان، اسپانیا و بقیه تیم‌های بزرگ هم شانس خوبی برای قهرمانی دارند و علاوه‌بر این‌ها دوست دارم مانند ایسلند در سال ۲۰۱۶ یک تیم شگفتی‌ساز و جذاب در جام ببینم.

من آن جام را دوست داشتم، چون هم تیم‌های جذابی مانند ایسلند و فرانسه را دیدیم و هم در پایان پرتغال به شکل سورپرایزکننده‌ای قهرمانی را به دست آورد.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *