بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سال سخت این بازیکن در استقلال

جعفر سلمانی بدون هیچ گل و پاس گلی برای استقلال در سال 1402

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۴:۵۹
استقلال ؛ جعفر سلمانی بدون هیچ گل و پاس گلی برای استقلال در سال 1402

جعفر سلمانی در سالی که گذشت روزهای سختی را پشت سرگذاشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مدافع چپ استقلال در سالی که گذشت روزهای سختی را پشت سر گذاشت و فرصت کمی برای حضور در میدان پیدا کرد این در حالی است که او در اولین سال حضور خود در استقلال به یکی از بازیکنان موثر این تیم در مسیر قهرمانی تبدیل شده بود و اعتماد خاص فرهاد مجیدی را همراه خود داشت.

سلمانی در اولین سال حضور خود چهار گل و 2 پاس گل ثبت کرد و در 29 مسابقه به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفت که در این بین گل‌های مهم و 3 امتیازی هم برای استقلال به ثمر رساند، پس از جدایی مجیدی و حضور ساپینتو او همچنان گزینه اول سرمربی استقلال بود و در آن فصل هم 2 گل و 2 پاس گل در 29 مسابقه به نام خود ثبت کرد.

اما سال 1402 برای او به شکل دیگری پیش رفت و تنها 6 مسابقه به عنوان بازیکن به میدان رفت و 11 بازی هم به عنوان جانشین در زمین مسابقه حضور پیدا کرد که آماری به مراتب ضعیف تر از سال‌های قبل بود و در این حضورهای کوتاه هیچ گل و پاس گلی ثبت نکرد تا فصل سخت او کامل شود.

عملکرد خوب ابولفضل جلالی و سبک بازی جواد نکونام اجازه فرصت حضور به این بازیکن نداده است، سلمانی بازیکنی است که بیشتر در فضا حرکت می‌کند و انرژی لازم برای رفت و آمدهای مکرر و طولانی را در زمین مسابقه از خود نشان نمی‌دهد و این با تاکتیکی که نکونام مدنظر دارد فاصله زیادی دارد.

سال جدید می‌تواند رویکردی متفاوت برای مدافع جپ آبی‌ها باشد و در مسابقات حساس باقی‌مانده نقش تاثیرگذار خود را در این تیم ایفا کند و شانس حضور در جمع آبی‌ها را برای فصل بعد دنبال کند.

سلمانی در سالی که گذشت بدون گل و پاس گل فوتبال خود را به پایان رساند و 1403 می‌تواند ادامه روندی باشد که در 1400 و 1401 پیش گرفته بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *