بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش خاص ستاره پرسپولیسی به دیدار مقابل ترکمنستان

رامین رضاییان : بدون شک روز متفاوتی نسبت به بازی رفت خواهیم داشت

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۳:۳۱
رامین رضاییان : بدون شک روز متفاوتی نسبت به بازی رفت خواهیم داشت

رامین رضاییان ستاره تیم ملی فوتبال ایران گفت : بدون شک روز متفاوتی نسبت به بازی رفت خواهیم داشت در بازی قبل هواداران ایرانی کنارمان بودند و در این بازی ترکمنستان از حضور هواداران خود استفاده خواهد کرد بنابراین این دیدار کاملاً متفاوت خواهد بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رامین رضاییان در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان برابر ترکمنستان اظهار داشت:

ما همیشه با احترام به رقبا پا به میدان مسابقه می‌گذاریم و احترام به حریف را همیشه برای خود تمرین می‌کنیم. در این دیدار هم با احترام کامل به مردم و تیم ملی ترکمنستان به میدان می‌رویم، اما قطعاً با تمام وجود برای اجرای برنامه‌های سرمربی تیم ملی و کسب پیروزی بازی خواهیم کرد.

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان افزود:

بدون شک روز متفاوتی نسبت به بازی رفت خواهیم داشت. در بازی قبل هواداران ایرانی کنارمان بودند و در این بازی ترکمنستان از حضور هواداران خود استفاده خواهد کرد بنابراین این دیدار کاملاً متفاوت خواهد بود.

وی همچنین یادآور شد:

فراموش نکردیم که در تورنمنت اردن قطر را با چهار گل شکست دادیم، اما در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا برابر این تیم نتیجه لازم را نگرفتیم؛ نتیجه‌ای که هنوز به شخصه آن را هضم نکرده‌ام، بنابراین در دیدار فردا برای ما روز جدیدی خواهد بود و بدون توجه به نتیجه بازی رفت تلاش خواهیم کرد سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *