بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رونمایی از پیراهن جذاب رئال مادرید + عکس

رونمایی از پیراهن چهارم رئال مادرید

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۶:۱۶
رئال مادرید ؛ رونمایی از پیراهن چهارم رئال مادرید

تصاویری از پیراهن چهارم رئال مادرید منتشر شده که با استقبال بسیاری روبرو شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رئال مادرید در طول چند سال اخیر پیراهن‌های جذابی را با طراحی آدیداس و همکاری با شرکت‌های مختلف تولید کرده که موردتوجه بسیاری از هواداران این تیم و فوتبال‌دوستان قرار گرفته است.

از مدتی قبل گفته شده بود که قرار است این تیم در این فصل پیراهنی را با همکاری آدیداس و یوهجی یاماموتو طراحی، تولید و به تن کند و هواداران این تیم در طول چند ماه اخیر منتظر دیدن نتایج این همکاری بودند که حالا تصاویری از آن منتشر شده است.

شرکت آدیداس و رئال مادرید ساعتی قبل با انتشار پستی مشترک از نهایی شدن تولید این پیراهن خبر دادند و اعلام کردند که این پیراهن به صورت رسمی از 27 مارس پخش خواهد شد و حالا تصاویری از آن منتشر شده که با استقبال بسیاری هم همراه بوده است.

رنگ این پیراهن بنفش و با طراحی خاص و جذابی است که شاید در عرصه فوتبال و در بین باشگاه‌های اروپایی چندان رایج نبوده و همین باعث شده است که به پیراهنی متفاوت تبدیل شود. گفته شده است که رئال مادرید قصد دارد در بازی برابر اتلتیک بیلبائو با همین پیراهن به میدان برود.

رئال مادرید ؛ رونمایی از پیراهن چهارم رئال مادرید رئال مادرید ؛ رونمایی از پیراهن چهارم رئال مادرید رئال مادرید ؛ رونمایی از پیراهن چهارم رئال مادرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *