بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ناپولی به دنبال نجات دهنده میلان

ناپولی به دنبال جذب فردریک ماسارا مدیر ورزشی پیشین میلان

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۶:۰۷
ناپولی به دنبال جذب فردریک ماسارا مدیر ورزشی پیشین میلان

باشگاه ناپولی به دنبال پیدا کردن راه حلی برای خروج از بحران است و به همین دلیل امیدوار است که بتواند با فردریک ماسارا همکاری کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ناپولی فصل گذشته بعد از بیش از سه دهه توانست عنوان قهرمانی رقابت‌های سری آ را به دست آورد و عملکرد درخشانش باعث امیدواری هواداران این تیم شده بود.

اما اختلاف نظر اورلیو دی لورنتیس، مالک این باشگاه، با لوچانو اسپالتی که هدایت این تیم را برعهده داشت باعث شد که این مربی ایتالیایی تصمیم به ترک نیمکت این تیم بگیرد و در پایان فصل و پس از جشن قهرمانی از آنها جدا شود و همین اتفاق مشکلات بسیاری را برای آنها به همراه داشت.

دی لورنتیس امیدوار بود که بتواند با استفاده از تجربه و به کارگیری مربیان مدنظرش شرایط را به سود تیمش تغییر دهد اما تا به حال در انجام این کار موفق نبوده و مدیران این باشگاه همچنان در تلاش هستند تا بتوانند این مشکل را با استفاده از تجربه یک مدیر ورزشی درخشان جبران کنند.

کالچومرکاتو خبر داده است که مدیران این باشگاه به صورت جدی به دنبال همکاری با فردریک ماسارا هستند که پیش از این دوران بسیار خوبی به عنوان مدیر ورزشی در باشگاه میلان داشت و توانست در کنار پائولو مالدینی به درخشش دوباره این تیم کمک کند.

پیش از این گفته شده بود که باشگاه رم هم مذاکراتی را با ماسارا انجام داده است، اما ناپولی هم گزینه خوبی برای او به حساب می‌آید که از آن استقبال خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *