بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

افشاگری کانسلو علیه گواردیولا و منچسترسیتی

کانسلو بازیکن بارسلونا : منچسترسیتی با تهمت زدن و نسبت دادن چنین چیزی به من، قدرنشناسی‌اش را نشان داد

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۴:۳۵
کانسلو : منچسترسیتی با تهمت زدن، قدرنشناسی‌اش را نشان داد

مدافع پرتغالی تیم فوتبال بارسلونا به اتهاماتی که به او درباره دوران حضورش در منچسترسیتی نسبت داده شده است، پاسخ داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ژوائو کانسلو در گفت‌و‌گو با نشریه آبولای پرتغال این موضوع را که او به خاطر اختلافاتش با بازیکنان منچسترسیتی، مورد خشم سرمربی تیم پپ گواردیولا قرار گرفت و در نهایت مجبور به ترک اتحاد شد، به کلی تکذیب کرد.

کانسلوی 29 ساله که تابستان سال گذشته به دنبال انتشار اخباری مبنی بر قرار گرفتنش در لیست سیاه گواردیولا به بارسلونا پیوست، گفت:

یکسری دروغ‌ها درباره من گفته شده است. من هرگز هم‌تیمی بدی نبوده‌ام. می‌توانید بروید و از ریکو لوئیس یا ناتان آکه بپرسید. من هرگز در آنجا خودم را برتر از کسی یا پایین‌تر از خودم فرض نکردم. این چیزها نظر مربی تیم است.

مدافع پیشین تیم‌های یوونتوس، اینتر و والنسیا افزود:

به نظرم منچسترسیتی با تهمت زدن و نسبت دادن چنین چیزی به من، قدرنشناسی‌اش را نشان داد. من در سال‌هایی که در آنجا بازی کردم، برای آنها بازیکن بسیار مهمی بودم. هرگز در عمل به تعهداتم نسبت به باشگاه کوتاهی نکردم و همیشه با تمام توانم برای باشگاه و هواداران تلاش کردم.

با توجه به اختلافات به وجود آمده میان کانسلو و گواردیولا بسیار بعید به نظر می‌رسد که او در پایان دوره قرضی حضورش در بارسلونا، به منچسترسیتی برگردد و به همین دلیل مدیربرنامه‌های او در حال مذاکره با مدیران بارسلونا و من‌سیتی است تا راهی برای نگه داشتن این بازیکن در کاتالونیا پیدا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *