بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هشدار جدی پیشکسوت فوتبال ایران به امیر قلعه نویی

ابراهیم قاسم‌پور : امیر قلعه‌ نویی باید بیشتر به جوان‌ترها میدان بدهد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۲:۰۵
ابراهیم قاسم‌پور : امیر قلعه‌ نویی باید بیشتر به جوان‌ترها میدان بدهد

ابراهیم قاسم‌پور پیشکسوت فوتبال ایران گفت : کادرفنی تیم ملی باید به نفرات ذخیره یا جوان‌تر بیشتر فرصت می‌داد تا تجربه و اعتماد به نفس بیشتری به دست آورند اگر این روند و شکل پشتوانه‌سازی انجام شود، می‌توان به آینده امیدوار شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ابراهیم قاسم‌پور پیشکسوت فوتبال ایران درباره دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل ترکمنستان در مرحله نخست رقابت‌های مقدماتی جام جهانی قاره آسیا اظهار داشت:

در بازی با تیم ضعیفی مثل ترکمنستان که زیاد استخوان‌دار نبود و باتوجه به اینکه در زمین خودمان بازی کردیم، کادرفنی تیم ملی باید به نفرات ذخیره یا جوان‌تر بیشتر فرصت می‌داد تا تجربه و اعتماد به نفس بیشتری به دست آورند. اگر این روند و شکل پشتوانه‌سازی انجام شود، می‌توان به آینده امیدوار شد. البته مربیگری سلیقه‌ای است و تصمیمات طبق تفکرات و تاکتیک مورد نظرشان گرفته می‌شود و نهایتاً امیر قلعه‌نویی باید در رابطه نتایج به دست آمده، پاسخگو باشد.

وی با اشاره به اینکه فوتبال ایران باید از نظر سخت‌افزاری پیشرفت داشته باشد، عنوان کرد:

ابتدا باید زیر ساخت فوتبال ایران استاندارد باشد تا بازیکنانی که در رده سنی نوجوانان و جوانان به بزرگسالان راه پیدا می‌کنند با تمام مباحث سخت‌افزار حرفه‌ای آشنا باشند. قطعاً مربیان‌مان هم باید با علم روز فوتبال دنیا آگاه و آشنا باشند تا در همه موارد رشد و پیشرفت داشته باشیم.

کارشناس فوتبال در مورد هدف تیم ملی در رقابت‌های جام جهانی ادامه داد:

به نظر می‌رسد باتوجه به افزایش سهمیه‌ها دیگر صعود به جام جهانی برای تیم ملی فوتبال کشورمان آنچنان مشکل نباشد و با این شرایط باید فقط به فکر صعود از گروه برای نخستین بار باشیم چون صرف حضور در جام جهانی دیگر جذابیتی ندارد. البته رسیدن به این هدف بستگی به خیلی چیز‌ها دارد و باید درصد شانس خودمان را با استفاده از ترکیب بازیکنان باتجربه و جوان بالا ببریم.

پیشکسوت فوتبال درباره کیفیت مسابقات لیگ برتر یادآور شد:

در حالی که تیم‌های بزرگ‌تر بازیکنان بهتری را جذب کردند، باز هم مثل سال‌های قبل، مورد خاصی را در رقابت‌های لیگ برتر ندیدیم و بازی‌ها بسیار ضعیف بود. نفرات شاخص لیگ تنها در ۴ – ۵ تیم حضور دارند که از آن‌ها انتظار می‌رفت تا بازی‌های با کیفیت‌تری را انجام بدهند. به طور مثال دیدار دربی با این همه بازیکن سطح بالا هم بازی خوبی از آب درنیامد. همچنین چند بازیکن ستاره و پدیده در لیگ برتر وجود داشت که از آن‌ها نیز کار فوق‌العاده‌ای ندیدیم. تیم‌ها باز هم از نفرات جوان‌تر خود در بازی‌ها استفاده نکردند و پشتوانه‌سازی اصولی انجام نشد.

قاسم‌پور درباره عملکرد تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تا اینجای لیگ برتر خاطرنشان کرد:

با تمام احترامی که برای شاهین رحمانی مدیرعامل باشگاه صنعت نفت قائلم باید انتقاد کنم، چون صنعت نفت تیم شهرم است. چرا باید این همه تغییر و تحول در تیم ایجاد شود؟ در صورتی که هیچ چیز عوض نشده است، چون مشکل از مربی نیست. مشکل جای دیگر است و باید با کارشناسی، مشکل ریشه‌یابی شود تا راه‌حل مناسب پیدا شود. هر چقدر مربی را تغییر بدهند فقط سرمایه مالی باشگاه هدر می‌رود و باز هم جواب نخواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *