بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ایتالیا حتما باید به جام جهانی صعود کند !

لوچانو اسپالتی، سرمربی تیم ملی ایتالیا : دیگر نمی‌توانیم در جام جهانی بعدی هم غایب باشیم

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ فروردین ۱۴۰۳ | ۲۰:۰۷
ایتالیا ؛ لوچانو اسپالتی: دیگر نمی‌توانیم در جام جهانی بعدی هم غایب باشیم

لوچانو اسپالتی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، می‌گوید این تیم باید حتما در جام جهانی 2026 در آمریکا حاضر باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی ایتالیا امشب در دومین دیدار دوستانه در وقفه بازی‌های ملی ماه مارس که در خاک آمریکا برگزار خواهد شد روبروی تیم ملی اکوادور به میدان خواهد رفت.

آتزوری در دیدار دوستانه اولش در این کشور موفق شد با نتیجه 1-2 برابر ونزوئلا به پیروزی برسد و حالا امیدوار است که با غلبه بر حریف در این دیدار، هر دو بازی دوستانه را با پیروزی پشت سر گذاشته باشد و با قدرت بیشتری آماده حضور در رقابت‌های یورو شود.

اسپالتی پیش از آغاز این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:

«این موضوع برای ما بسیار درخشان است و بارها تحت تاثیر قرارمان داده است. شما در این کشور می‌توانید عشقی که به ایتالیا وجود دارد را به خوبی احساس کنید.

افراد بسیاری به آمریکا نقل مکان کرده‌اند تا در این جا زندگی خوبی برای خودشان درست کنند و حالا آنها این عشق را در اختیار ما قرار می‌دهند. این اتفاق باعث می‌شود که فشار بیشتری به ما وارد شود و مسئولیت بیشتری داشته باشیم اما در عین حال انگیزه بیشتری هم به ما می‌دهد.

تاریخ فوتبال ایتالیا نشانگر کیفیت این تیم است. ما دیگر نمی‌توانیم در جام جهانی بعدی هم غایب باشیم اما نباید از خودمان هم مطمئن باشیم. همه تیم‌ها در حال حاضر قوی هستند. آنها به خوبی تیم‌های بزرگ دنیا با تاکتیک‌ها آشنایی دارند و همه به شکلی سازماندهی شده‌اند که قهرمان‌های زیادی را در خودشان شکل دهند.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *