بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کریم با روحیه بالا در تمرین الاتحاد + عکس

کریم بنزما با انگیزه بالا در تمرینات تیم الاتحاد عربستان

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۴:۵۱
بنزما ؛ کریم بنزما با انگیزه بالا در تمرینات تیم الاتحاد عربستان

مهاجم فرانسوی که از ناحیه کمر مصدوم شده بود، بالاخره به تمرینات این تیم بازگشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پیش از برگزاری دیدار برابر الفیحاء در چارچوب رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان، کریم بنزما به تمرینات این تیم بازگشت و می‌تواند برای ببرها به میدان برود.

بنزما طی چند وقت اخیر از مصدومیت کمر رنج می‌برد که منجر به غیبت او در بازی‌های متعدد شد. الاتحاد امیدوار است که علاوه بر سوپرجام، بتواند از بنزما در هفته‌های سرنوشت ساز لیگ حرفه‌ای و جام پادشاهی استفاده کند و او مشکلات تیم در خط حمله را حل کند.

بنزما در این فصل با تیم الاتحاد با فشار زیادی مواجه شد، زیرا او چند ضربه پنالتی تعیین کننده را در برخی بازی‌های بزرگ از دست داد، مانند دیدار مقابل الاهلی مصر در مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاه‌های جهان در مسابقه‌ای که تیمش با نتیجه 1-3 شکست خورد. علیرغم اینکه ببرها میزبان مسابقات بودند اما خیلی زود از دور مسابقات کنار رفتند.

او همچنین در دیدار تیم‌های الاتحاد و الهلال در جام ملک سلمان، در دیداری که تیمش در مرحله یک چهارم نهایی نیز شکست خورد، یک ضربه پنالتی را از دست داد.

بنزما در بازی برابر التعاون در لیگ حرفه‌ای عربستان به اشتباه یک گل به خودی به ثمر رساند و همچنین در جدال برابر النصر در محوطه جریمه نیز یک خطای پنالتی به حریف داد. این اتفاقات سبب شده تا در سطحی که از این بازیکن انتظار می‌رود، ظاهر نشود.

از سوی دیگر، لوئیز فیلیپه برزیلی پس از ریکاوری از مصدومیتی که در آخرین بازی برابر الفتح به آن دچار شده بود، در تمرینات شرکت کرد.

بنزما ؛ کریم بنزما با انگیزه بالا در تمرینات تیم الاتحاد عربستان بنزما ؛ کریم بنزما با انگیزه بالا در تمرینات تیم الاتحاد عربستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *