بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش عجیب اسطوره استقلال به مصدومیت سردار آزمون

داریوش یزدی : غیبت سردار آزمون به تیم ملی لطمه نمی زند

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۲:۳۴
داریوش یزدی : غیبت سردار آزمون به تیم ملی لطمه نمی زند

داریوش یزدی پیشکسوت استقلال گفت : با وجود بازیکنان خوبی که در تیم ملی حضور دارند فکر نمی‌کنم که نبود سردار آزمون در این بازی به چشم آید او یکی از مُهره های کلیدی ایران در چندین سال اخیر بوده است و هر زمان که در ترکیب تیم ملی حضور داشته توانسته تأثیرگذاری زیادی روی عملکرد کلی تیم داشته باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

داریوش یزدی پیشکسوت استقلال در رابطه با جوان گرایی در تیم ملی فوتبال اظهار داشت:

اتفاق خیلی مثبتی از جانب سرمربی تیم ملی بابت دعوت از بازیکنان جوان صورت گرفت. بیشتر بازیکنان تیم ملی بیش از ۱۰ سال بود که کنار هم بازی کرده بودند و تورنمنت‌های مختلفی را هم تجربه کرده بودند بنابراین نیاز بود که تغییرات در تیم صورت بگیرد و از تصمیم قلعه نویی حمایت می‌کنم.

او ادامه داد:

بازیکنان جدیدی که به تیم ملی اضافه شده‌اند نیاز به زمان دارند تا بتوانند خود را با سایر نفرات هماهنگ کنند علاوه بر آن، این بازیکنان باید فرصت کافی برای بازی کردن داشته باشند تا نقاط ضعفشان توسط کادر فنی شناسایی شود و یکباره نمی‌توان از آنها در بازی‌های مهم و حساس استفاده کرد.

در جریان بازی با ترکمنستان، سردار آزمون مهاجم تیم ملی به دلیل مصدومیت قادر به ادامه بازی نشد، یزدی درباره نبود آزمون در دیدار برگشت برابر این تیم گفت:

با وجود بازیکنان خوبی که در تیم ملی حضور دارند فکر نمی‌کنم که نبود سردار آزمون در این بازی به چشم آید. او یکی از مُهره های کلیدی ایران در چندین سال اخیر بوده است و هر زمان که در ترکیب تیم ملی حضور داشته توانسته تأثیرگذاری زیادی روی عملکرد کلی تیم داشته باشد.

یزدی در پایان خاطرنشان کرد:

تیم ملی خدا را شکر شرایط خوب و بازیکنان بسیار کیفیت بالایی دارد امیدوارم همین روند در سایر دیدارها و مسابقات را شاهد باشیم. تیم ملی ما ظرفیت خیلی خوبی دارد و امیدوارم با در نظر گرفتن دیدارهای تدارکاتی مناسب شاهد پیشرفت و بهبود عملکرد بازیکنان در هر بازی باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *