بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ستاره محبوب هواداران استقلال زیر تیغ جراحی رفت + جزئیات

مجید حسینی به دلیل مصدومیت زیر تیغ جراحی خواهد رفت

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۲:۴۵
مجید حسینی زیر تیغ جراحی خواهد رفت

مدافع میانی تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا بخاطر مصدومیت تحت عمل جراحی قرار گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مجید حسینی یکی از بازیکنان حاضر در فهرست تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا که آسیب دیدگی اجازه نداد در اردوی فعلی شرکت کند و امروز هم به دلیل ادامه مصدومیت مجبور شد عمل جراحی انجام بدهد.

در گزارزش ورزش سه آمده است؛مدافع میانی پیشین استقلال که در نخستین مسابقه تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا مقابل تیم فلسطین در دقیقه 43 جای شجاع خلیل‌زاده مصدوم را گرفت، در دومین دیدار در این رقابت‌ها برابر هنگ کنگ جزو نفرات اصلی بود ولی به دلیل آسیب دیدگی در دقیقه 65 جای خود را به سعید عزت‌اللهی داد و پس از آن هم دیگر نتوانسته در رقابت‌های باشگاهی یا ملی حضور پیدا کند.

مجید حسینی پس از مصدومیت مقابل هنگ کنگ، چهار بازی پیاپی تیم ملی ایران برابر امارات، سوریه، ژاپن و قطر را در جام ملت‌ها از دست داد و پس از آن هم در 6 هفته متوالی سوپر لیگ ترکیه دور از فهرست نفرات کایسری اسپور بود که این روند برای او ادامه خواهد داشت.

این مدافع لژیونر ایرانی که در فصل جاری سوپر لیگ ترکیه 10 بازی انجام داده و بخاطر آسیب دیدگی نتوانست در بازی تیم ملی برابر ترکمنستان حضور پیدا کند، امروز در ترکیه تحت عمل جراحی قرار گرفت.

باشگاه کایسری اسپور اعلام کرد طبق گزارش‌هایی که قبلا هم ارائه شده بود، مجید حسینی در دیدار تیم ملی ایران مقابل هنگ کنگ در جام ملت‌های آسیا از ناحیه رباط داخلی جانبی (دلتوئید) مچ پای چپ دچار مصدومیت شد که بخاطر ایجاد سندرم گیرافتادگی مچ پا در طول فرآیند توانبخشی، این بازیکن امروز زیر نظر دکتر سینان کارااوغلو در بیمارستان کایسری بادم تحت عمل جراحی آرتروسکوپی قرار گرفت.

با این شرایط بعید است مجید حسینی بتواند تا پایان فصل جاری سوپر لیگ ترکیه شرایط ایده‌آلی برای بازگشت به ترکیب کایسری اسپور به دست بیاورد و باید دوران نقاهت خود را پشت سر بگذارد.

گفتنی است، علاوه بر مجید حسینی که در جریان جام ملت‌های آسیا آسیب دید، صادق محرمی نیز در همین رقابت‌ها با پارگی رباط صلیبی مواجه شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *