بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش معنادار اسطوره پرسپولیس به دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل ترکمنستان + عکس

حمید درخشان : بازی با ترکمنستان ارزیابی خوبی برای تیم ملی بود

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۴ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۱:۵۶
حمید درخشان : بازی با ترکمنستان ارزیابی خوبی برای تیم ملی بود

حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس گفت : بازی نسبتا راحت و ارزیابی خوبی برای تیم ما بود تا در شرایط خوبی خود را برای بازی‌های سخت‌تر آماده کنیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد تیم ایران برابر ترکمنستان در مرحله مقدماتی جام جهانی اظهار کرد:

بازی نسبتا راحت و ارزیابی خوبی برای تیم ما بود تا در شرایط خوبی خود را برای بازی‌های سخت‌تر آماده کنیم.

او افزود:

هر قدر بازیکنان بتوانند روان‌تر بازی کنند برای بازی‌های بعد شرایط بهتری خواهند داشت. ترکمنستان تیمی نبود که ما را اذیت کند و با پنج گلی که توانستیم به ثمر برسانیم بازیکنان با انگیزه و روحیه بالایی خود را برای بازی‌های بعد آماده خواهند کرد.

این پیشکسوت فوتبال درباره نقاط ضعف تیم ایران برابر ترکمنستان اظهار کرد:

ترکمنستان تیمی نبود که نقاط ضعف ما برابرش دیده شود. ما از هر لحاظ برتر از این تیم بودیم. ترکمنستان از نظر سطح فنی به حدی پایین بود که فشاری به تیم ما وارد نکرد تا عملکرد بازیکنان خود را در پست‌های مختلف از جمله هافبک، فوروارد، دفاع و … مورد ارزیابی قرار دهیم. به هر صورت این بازی سبب شد تا تیم به هماهنگی لازم دست پیدا کند.

وی گفت:

تیم ترکمنستان شاید در ۹۰ دقیقه بازی تنها دو بار روی دروازه ما فشار وارد کرد که نتیجه‌ای حاصل نشد. در حقیقت سطح کیفی تیم به حدی پایین بود که هیچ خطری دروازه ما را تهدید نمی‌کرد و بازیکنان بازی راحت و روانی را برابر این تیم به نمایش گذاشتند.

درخشان خاطرنشان کرد:

ترکمنستان تیم مطرحی در آسیا نیست و برابر تیم‌هایی همچون ایران حرفی برای گفتن ندارد. حسن خوب این بازی ایجاد هماهنگی بین بازیکنان بود و اینکه از نظر روحی و روانی تاثیر بسیار مثبتی روی بازیکنان داشت تا در شرایط بهتری خود را برای بازی برگشت برابر این تیم آماده کنند. هر چند بعید به نظر می‌رسد در بازی برگشت تیم ایران بتواند دوباره تعداد گل‌های بیشتری را در خانه حریف وارد دروازه ترکمنستان کند.

او در پایان افزود:

این بازی شرایط خوبی را برای تیم فراهم کرد تا با شناختی که نسبت به نقاط ضعف و قوت خود پیدا کردند برای بازی‌های بعدی که شرایط سخت‌تر می‌شود بازی روان و بدون استرسی را به نمایش بگذارند.

حمید درخشان : بازی با ترکمنستان ارزیابی خوبی برای تیم ملی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *