بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هشدار ترسناک پیشکسوت فوتبال ایران به سرمربی تیم ملی + عکس

ابراهیم قاسمپور : امیدوارم بازیکنان جوان به درستی در تیم ملی فوتبال ایران مورد استفاده قرار بگیرند

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۴ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۲:۰۵
ابراهیم قاسمپور : امیدوارم بازیکنان جوان به درستی مورد استفاده قرار بگیرند

ابراهیم قاسمپور پیشکسوت فوتبال ایران گفت : از این اردو تیم ملی چهره جدیدی به خودش گرفته و هم تعداد زیادی از نفرات پا به سن گذاشته اردوی قبلی خط خوردند و هم شاهد حضور بازیکنان جدید و جوانی به تیم ملی بودیم که امیدوارم درست و اصولی از آنها استفاده شود و بتوانند در آینده به کار فوتبال ما بیایند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ابراهیم قاسمپور پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص وضعیت تیم ملی و بازیکنان دعوت شده به اردو از سوی امیر قلعه نویی، اظهار کرد:

همانطور که وعده داده شده بود، تیم ملی از بعد از جام ملت‌ها و انتقاداتی که بابت بالا بودن میانگین سنی صورت گرفته بود، از این اردو چهره جدیدی به خودش گرفته و هم تعداد زیادی از نفرات پا به سن گذاشته اردوی قبلی خط خوردند و هم شاهد حضور بازیکنان جدید و جوانی به تیم ملی بودیم که امیدوارم درست و اصولی از آنها استفاده شود و بتوانند در آینده به کار فوتبال ما بیایند.

وی افزود:

البته در این فهرست هم ۲-۳ بازیکن حضور دارند که شرایط سنی آنها می‌گوید نمی‌تواند تا جام جهانی ملی پوش باقی بمانند و بهتر بود آنها هم از تیم ملی خداحافظی می‌کردند. ما از الان باید به فکر جانشین رامین رضاییان و شجاع خلیل‌زاده باشیم نه ۲ سال دیگر. اگر این اتفاق هم رخ می‌داد بهتر بود. امیدوارم جوان‌هایی که دعوت شدند به بازی گرفته شوند و اینطور نباشد به نیمکت پیچ و مهره شوند و صرفاً برای پایین آوردن میانگین سنی دعوت شده باشند و استفاده‌ای از آنها صورت نگیرد.

پیشکسوت فوتبال در مورد تقابل با ترکمنستان توضیح داد:

بازی خوبی از ملی پوشان شاهد بودیم و به تعدادی از نفرات جدید هم بازی رسید، هرچند می‌توانستیم از نفرات جوان بیشتری استفاده کنیم، خصوصاً در نیمه دوم که برد تیم ما قطعی شده بود. به هر جهت کادرفنی تصمیم گرفته با شیب‌ ملایم به سمت جوان‌گرایی برود و امیدوارم در مسیر خودش موفق باشد.

قاسمپور در مورد شرایط لیگ برتر هم گفت:

لیگ ما به پویایی خوبی رسیده و رفته رفته رقابت در بالای جدول دارد داغ می‌شود. تیم‌های مدعی هفته اخیر را برده‌اند ولی نگرانی من این است که تعطیلات مسابقات دوباره باعث افت کیفی تیم‌ها شود چون که ما بدنسازی خوب و اصولی در ابتدای فصل نداریم و برای همین دو هفته که بازی‌ها تعطیل می‌شود بدن بازیکنان افت می‌کند و باعث کاهش سطح کیفی مسابقات می‌شود. تیم‌ها باید در طول تعطیلات با بازی‌های تدارکاتی و اردوهایی که می‌گذارند مانع از این اتفاق شوند.

وی در پایان گفت:

سال نو را به همه مردم خوب ایران تبریک می‌گویم و امیدوارم سالی خوب و سرشار از موفقیت برای آنها در پیش باشد.

ابراهیم قاسمپور : امیدوارم بازیکنان جوان به درستی مورد استفاده قرار بگیرند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *