بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هشدار ترسناک اسطوره استقلال به امیر قلعه نویی + عکس

محمد نوری : کادرفنی با دل و جرأت بیشتری از جوانان استفاده کند

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۳ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۱:۳۹
محمد نوری : کادرفنی با دل و جرأت بیشتری از جوانان استفاده کند

محمد نوری پیشکسوت استقلال گفت : اگر کادرفنی تیم ملی فوتبال ایران از نفرات جوان‌تر و تیم دومش استفاده می‌کرد، مشکلی برای تیم ملی پیش نمی‌آمد کادرفنی باید با دل و جرأت بیشتری از بازیکنان جوان استفاده می‌کرد که پروسه جوان‌گرایی از همین دیدار آغاز شود. 

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد نوری پیشکسوت استقلال درباره پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ترکمنستان در مرحله اول مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ اظهار داشت:

ترکمنستان آنقدر حریف قدرتمندی نبود و از قبل هم مشخص بود که تیم ملی ایران می‌تواند این دیدار را با تعداد گل‌های زیاد برنده از زمین بیرون بیاید، چون ترکمنستان حرفی برای گفتن نداشت و تا حدودی این بازی دیدار تدارکاتی خوبی برای تیم ملی فوتبال ایران بود.

وی با انتقاد از بازی نکردن برخی نفرات ذخیره در دیدار با ترکمنستان عنوان کرد:

نقطه تاریک این بازی، عدم استفاده از سیدحسین حسینی دروازه‌بان آماده تیم فوتبال استقلال بود. حسینی هم اکنون شرایط خیلی خوبی را در لیگ برتر دارد و باید سرمربی تیم ملی از او استفاده می‌کرد. متأسفانه به نظر می‌رسد که باید برخی از بازیکنان حتماً در تیم ملی بازی کنند.

کارشناس فوتبال ادامه داد:

علیرضا بیرانوند در بازی‌های اخیرش در رقابت‌های لیگ برتر بسیار ضعیف کار کرده بود و این حق دروازه‌بان خوب دیگری از لیگ برتر بود تا درون دروازه تیم ملی مقابل ترکمنستان قرار بگیرد.

کارشناس فوتبال ادامه داد:

در مجموع باز هم حق سیدحسین حسینی خورده شد و روی نیمکت قرار داشت، در صورتی که می‌توانست از این دیدار به بعد در بازی‌های تیم ملی در چارچوب تیم ملی بایستد.

پیشکسوت فوتبال افزود:

بازی با تیم ترکمنستان تقریباً محک خوبی برای برخی از بازیکنان به خصوص تازه وارد تیم ملی بود تا امیر قلعه‌نویی هم از آن‌ها شناخت بیشتری پیدا کند. مسابقه با تیم قدرتمند ازبکستان، به طور حتم روی تیم ملی فوتبال ایران فشار بهتر و بیشتری خواهد آورد تا عیار اصلی تیم ملی مشخص شود.

نوری در پایان خاطرنشان کرد:

تیم ملی دوست دارد هرطور شده بازی‌ها را با پیروزی تمام کند، اما همه می‌دانستند که ترکمنستان آنچنان تیم بزرگ و قدرتمندی در قاره آسیا نیست. اگر کادرفنی تیم ملی فوتبال ایران از نفرات جوان‌تر و تیم دومش استفاده می‌کرد، مشکلی برای تیم ملی پیش نمی‌آمد. کادرفنی باید با دل و جرأت بیشتری از بازیکنان جوان استفاده می‌کرد که پروسه جوان‌گرایی از همین دیدار آغاز شود. 

محمد نوری : کادرفنی با دل و جرأت بیشتری از جوانان استفاده کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *