بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش مارتینز به برد پرتغال برابر سوئد

روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی پرتغال : از روحیه و تعهد بازیکنانم راضی هستم اما در بعضی از ابعاد باید پیشرفت کنیم

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۳ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۰:۱۱
پرتغال ؛ مارتینز: از روحیه و تعهد بازیکنانم راضی هستم

روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی پرتغال، از دو گلی که تیمش برابر تیم ملی سوئد دریافت کرده راضی نیست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی پرتغال شب گذشته در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی سوئد رفت و موفق شد در دیداری پر گل و تماشایی با نتیجه 2-5 برابر این تیم به پیروزی برسد.

رافائل لیائو، ماتئوس نونز، برونو فرناندز، بروما و گونچالو راموس پنج گل پرتغال در این بازی را به ثمر رساندند و موفق شدند در غیاب کریستیانو رونالدو که برای این بازی در اردوی تیم ملی کشورش حضور نداشت یک پیروزی دلچسب و مقتدرانه را به دست آورند.

مارتینز پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:

« این بازی مهمی برای ما بود. روی مفاهیم تدافعی کار کردیم. من واقعا از روحیه و تعهد بازیکنانم راضی هستم اما در بعضی از ابعاد باید پیشرفت کنیم. این که توانستیم برابر تیمی با این استعداد و این مهاجمان در این سطح بازی کنیم عالی است.

ما سرعت زیادی داشتیم اما از آن استفاده بهتری نکردیم. نتوانستیم از خط فشار عبور کنیم اما این کیفیت و زمان کافی برای کار روی آن را داریم. من تیم‌هایی که از جلو پرس می‌کنند را دوست دارم چون فضای کافی را به ما می‌دهند و این نکته مهمی برای ما است.

از گل‌هایی که خوردیم راضی نیستم. این بخشی از دیدارهای دوستانه است اما این که دو گل دریافت کرد باعث ناراحتی من است. این فرصتی برای کار روی دفاع و ارتباط آنها بود. هرچند باید بگویم که آنها خیلی خوب برابر دو مهاجم سوئد دفاع کردند و از این موضوع راضی بودم.

هر مربی باید برای انتخاب تیمش سردرد داشته باشد. حالا در ماه مارس هستیم و فرصت نهایی نرسیده است. می‌توانیم همچنین به جمع‌آوری اطلاعات بپردازیم. روحیه ما بسیار خوب است. شاید در ماه می که باید فهرست نهایی را اعلام کنم کمی سردرد بگیرم.»

دسته بندی ها : اخبار داغ , فوتبال جهان
برچسب ها : , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *