بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

فصل برای ستاره رئال مادرید تمام شد !

مصدومیت دوماهه تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید و از دست رفتن فصل

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۷:۲۸
کورتوا ؛ مصدومیت دوماهه تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید و از دست رفتن فصل

تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید، به صورت قطعی تا دو ماه قادر به بازگشت به میادین نخواهد بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کورتوا در فاصله دو روز تا شروع مسابقات این فصل در تمرینات رئال مادرید دچار مصدومیت شد و ارزیابی کادر پزشکی نشان داد که رباط صلیبی او پاره شده است و باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

این ستاره بلژیکی پس از انجام عمل جراحی روند درمانش را شروع کرد و در تلاش بود تا در سریع‌ترین زمان ممکن آماده بازگشت به میادین شود و به نظر می‌رسد که در این زمینه موفق بوده و کارلو آنچلوتی اعلام کرده بود که او احتمالا در بازی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان حاضر خواهد بود.

اما او روز گذشته در تمرینات رئال مادرید بار دیگر دچار مصدومیت شد و پس از انجام آزمایشات اولیه مشخص شد که مینیسک پای این بازیکن پاره شده و چاره‌ای جز این که بار دیگر تحت عمل جراحی قرار بگیرد ندارد و این بدترین خبر ممکن برای او و رئال بود.

کورتوا حالا باید پس از انجام عمل بار دیگر روند درمانش را آغاز کند و قطعا دو ماه از میادین دور خواهد بود و به این ترتیب ادامه فصل را از دست داده است تا بدشانسی‌اش در این فصل تکمیل شود. باشگاه رئال مادرید هم با انتشار بیانیه‌ای تایید کرد که عمل جراحی امروز روی پای راست او انجام شده و حالا باید منتظر طی کردن دوران نقاهتش باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *