بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سنگ تمام ویژه اسطوره استقلال برای کاپیتان آبی ها

شاهرخ بیانی : اگر حسین حسینی نبود روز بدی برای استقلال رقم می‌خورد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۰:۳۹
شاهرخ بیانی : اگر حسین حسینی نبود روز بدی برای استقلال رقم می‌خورد

شاهرخ بیانی پیشکسوت استقلال گفت : استقلال خیلی زود به گل رسید و در ادامه بازی هرطور بود از تک گل زده خود محافظت کرد در مجموع اگر سیدحسین حسینی مقابل هوادار درون دروازه‌ استقلال نبود، روز بدی برای ما رقم می‌خورد او با عکس‌العمل‌های خوبش، ۳ امتیاز را برای استقلال گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شاهرخ بیانی پیشکسوت استقلال درباره پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل هوادار اظهار داشت:

هوادار فوق‌العاده بازی کرد، در برخی از دقایق بازی نیز بهتر از استقلال بازی کرد. به مسعود شجاعی بابت ساختن یک تیم خوب تبریک می‌گویم. سبک تیمش را دوست داشتم، او نشان داد جزو مربیان آینده‌دار فوتبال ایران خواهد شد. من خودم پارسال در تیم هوادار بودم و این دیدار یکی از بهترین بازی‌های سال‌های اخیر هوادار بود.

وی افزود:

استقلال پس از دیدار دربی اُفت کرده بود و اصلاً سرحال نبود. به خاطر همین موضوع، هیچکدام از طرفداران بازی با هوادار را دوست نداشتند و از دیدن این مسابقه لذت نبردند.

کارشناس فوتبال در مورد عملکرد سیدحسین حسینی در دیدار با هوادار عنوان کرد:

استقلال خیلی زود به گل رسید و در ادامه بازی هرطور بود از تک گل زده خود محافظت کرد. در مجموع اگر سیدحسین حسینی مقابل هوادار درون دروازه‌ استقلال نبود، روز بدی برای ما رقم می‌خورد. او با عکس‌العمل‌های خوبش، ۳ امتیاز را برای استقلال گرفت.

پیشکسوت فوتبال ادامه داد:

همه بازیکنان تیم هوادار مقابل استقلال خوب بازی کردند به خصوص بابک مرادی که به تازگی به ترکیب تیم بازگشته است. هوادار زود گل خورد و سپس فوتبال رو به جلو و زیبایی را ارائه کرد و هر لحظه می‌توانست نتیجه را عوض کند و برنده بازی باشد.

بیانی درباره انتقادات کارشناسان به سیستم بازی کردن استقلال یادآور شد:

دیگر از دیدن فوتبال ایران لذت نمی‌بریم. وقتی فوتبال‌های اروپایی را می‌بینیم همه لذت می‌برند، یک جوان ۱۶ ساله بهترین بازیکن بازی می‌شود. چون ورزشگاه، شرایط، امکانات استاندارد هستند، اما در ایران هیچ چیز فوتبال ما سرجایش نیست. در صورتی که هر کسی هر کاری را که انجام می‌دهد باید از انجام آن لذت ببرد، این درد فوتبال ایران ماست.

وی در مورد عدم حضور تماشاگران در دیدار استقلال و هوادار گفت:

زمانی که اجازه ورود طرفداران به ورزشگاه را نمی‌دهند، این خودش درد است. چرا بازی به این مهمی در لیگ برتر را در ورزشگاهی برگزار می‌کنند که امکانات ندارد؟ به خاطر بروز چنین مشکلاتی است که هیچ‌گاه شاهد رشد و پیشرفت فوتبال ایران نیستیم.

کارشناس فوتبال درباره نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی بزرگسالان خاطرنشان کرد:

بهترین زمان پوست‌اندازی نفرات تیم ملی فوتبال، بعد از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا رقم خورد و بهترین‌های لیگ برتر و جوانان بسیار مستعد به اردوی تیم ملی دعوت شدند. تغییراتی در لیست اسامی دعوت‌شدگان به اردوی تیم ملی داده شده است و برخی از بازیکنان خوب جوان، جایگزین نفرات باتجربه‌تر و پا به سن گذاشته، شده‌اند. امیدوارم بازیکنان جوان‌تر در تیم ملی بازی‌های خوبی انجام بدهند، چون آینده فوتبال ایران این نفرات هستند. امیدوارم امیر قلعه‌نویی بتواند به بهترین شکل از آن‌ها بازی بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *