بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سنگ تمام خاص پیشکسوت فوتبال ایران برای امیر قلعه نویی

قاسم حدادی فر : انتخاب امیر قلعه‌ نویی نقطه عطف فوتبال ما بود

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۱:۳۰
قاسم حدادی فر : انتخاب امیر قلعه‌ نویی نقطه عطف فوتبال ما بود

قاسم حدادی فر پیشکسوت فوتبال ایران گفت : نقطه عطف فوتبال ما در سال 1402 انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی بود البته ای کاش این موضوع با قهرمانی تیم ملی کشورمان در جام ملت‌ها به پایان می‌رسید اما متأسفانه اینگونه نشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

قاسم حدادی فر پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص فوتبال ایران در سالی که گذشت اظهار داشت:

نقطه عطف فوتبال ما در سال 1402 انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی بود البته ای کاش این موضوع با قهرمانی تیم ملی کشورمان در جام ملت‌ها به پایان می‌رسید اما متأسفانه اینگونه نشد. تیم ملی در چند دوره از جام جهانی حضور داشت وعملاً این موضوع را نمی‌توانیم موفقیت فوتبال بدانیم.

او صحبت‌هایش را اینگونه ادامه می‌دهد:

در حال حاضر صعود به مسابقات جام جهانی کمترین آرمان فوتبال ایران است و در واقع این موضوع دیگر هواداران‌مان را خوشحال نمی‌کند، موضوعی که باعث جشن و سرور فوتبال ما می‌شود، صعود از مرحله گروهی جام جهانی است. تیم ملی ما بازیکنان خیلی خوبی دارد و از این نظر یکی از بهترین تیم‌های آسیاست. ما می‌توانیم با یک برنامه‌ریزی دقیق از مرحله گروهی جام جهانی صعود کنیم. امیدوارم که این اتفاق بیفتد و در جام جهانی پیش رو تیم ما از مرحله گروهی صعود کند.

این بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال می‌افزاید:

تیم ملی نوجوانان ما با حضور مربی خوبی همچون حسین عبدی توانست نتایج خوبی در جام جهانی بگیرد و پیروزی مقابل برزیل یک پیروزی بزرگ برای فوتبال ما بود. این بازیکنان با پیروزی مقابل برزیل توانستند به خودباوری برسند. علاوه بر این تیم ملی فوتسال‌مان هم عملکرد خوبی داشت و فوتبال ساحلی‌مان هم فوق‌العاده ظاهر شد. هواداران فوتبال علاقه زیادی به این تیم مردمی داشتند و فوتبال ساحلی ما شایسته قهرمانی در جام جهانی بود.

حدادی‌فر در خصوص فوتبال باشگاهی‌مان چنین نظری دارد:

حقیقتاً در فوتبال باشگاهی در حال نزول هستیم و روز به روز عقب‌تر می‌رویم، این در حالی است که همین کشورهای عربی در حال پیشرفت هستند، این رابطه مستقیمی با هزینه دارد. آنها پول‌های زیادی برای فوتبال خرج می‌کنند و می‌دانند که این پول‌ها بی‌نتیجه نخواهد بود. مشکل فوتبال ما حق پخش است و این موضوع باعث شده تا تیم‌ها از نظر مالی با مشکل مواجه شوند. امیدوارم این قانون هر چه زودتر در فوتبال حل شود و فوتبال ما به حق واقعی خود برسد.

او با اشاره به این موضوع که بعید می‌دانم دو باشگاه پرسپولیس و استقلال واگذار شوند، می‌افزاید:

اگر می‌خواهیم در فوتبال پیشرفت کنیم باید باشگاه‌ها به صورت خصوصی مدیریت شوند. برای پیشرفت باید در درجه اول ریشه‌یابی کنیم، البته یکی از مشکلات اساسی تیم‌های ایرانی مشکلات سخت‌افزاری است و ما در این مورد هم عقب هستیم، این در حالی است که در همین کشورهای اطراف ما تیم‌ها استادیوم‌های مجلل می‌سازند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن ورزشگاهی می‌سازند که شاید برای خیلی از کشورها آرزو باشد.

این ملی‌پوش سابق فوتبال بیان می‌کند:

ما جوان‌های خیلی خوب و با استعدادی داریم که اگر نتوانیم آنها را به درستی هدایت کنیم، مسیرشان را گم می‌کنند. ببینید همین تیم نوجوانان را نباید رها کنیم و باید با برنامه‌ریزی آنها را در مسیر پیشرفت قرار دهیم. باید زیرساخت‌ها را مهیا کنیم و امیدوارم که دولت محترم این کار را انجام دهد. با این نیروی انسانی قدرتمند می‌توانیم آینده خوبی برای فوتبال‌مان بسازیم. در همین جام ملت‌ها دیدیم که کشورهای شرق آسیا تا چه حد به ما نزدیک شده‌اند.

حدادی‌فر صحبت‌های خود را اینگونه به پایان می‌رساند:

برخی‌ها می‌گویند که حضور فوق ستاره‌های دنیا در تیم‌های عربی هیچ سودی به جز هدر دادن هزینه نیست در صورتی که همین بازیکنان از هر نظر الگوهای خوبی برای بازیکنان جوان خواهند بود و کشورهای عربی با این روش آینده فوتبال خود را می‌سازند. آنها به فکر پرورش بازیکنان خود هستند که یکی از همین راه‌ها حضور همین فوق ستاره‌ها در فوتبال‌شان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *