بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

نساجی حریف مورد علاقه این سرمربی

سه پیروزی پیاپی سیدمجتبی حسینی با آلومینیوم اراک برابر نساجی در یک فصل

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۷:۵۱
آلومینیوم ؛ سه پیروزی پیاپی سیدمجتبی حسینی با آلومینیوم اراک برابر نساجی در یک فصل

سرمربی آلومینیوم سه پیروزی پیاپی در یک فصل مقابل نساجی به دست آورد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آلومینیوم اراک طی سه سال و نیم گذشته همواره جدال‌های حساسی در رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی مقابل نساجی مازندران داشته و رقابت نزدیکی همواره بین این دو تیم رقم می‌خورد، اما در این فصل سیدمجتبی حسینی توانست در سه بازی پیاپی با نمایش درخشان بازیکنانش سه برد مهم در لیگ و حذفی تیمش بزند.

سیدمجتبی حسینی که امسال در شرایط سختی هدایت آلومینیوم را با جدایی 14 بازیکن بزرگسال تحویل گرفت، تیمی ساخته که سال 1402 را با وجود یک بازی کمتر نسبت به دیگر رقبای خود و حضور در رده هفتم جدول لیگ برتر به پایان برساند و پیروزی ارزشمند برابر نساجی کاری کرد تا بالاتر از ذوب‌آهن اصفهان قرار بگیرند.

سرمربی آلومینیوم پس از اینکه دو پیروزی در همین فصل در قائم‌شهر مقابل نساجی به دست آورد، دیروز هم با تدابیر تاکتیکی خود توانست تیمِ تحت هدایت ساکت الهامی را شکست بدهد تا دوباره شرایط خوبی پیدا کنند و با روحیه مضاعف به استقبال تعطیلات سال جدید بروند.

مجتبی حسینی جدا از جایگاه خوبی که اکنون همراه با آلومینیوم اراک دارد، دیروز توانست سومین پیروزی متوالی مقابل نساجی مازندران را در یک فصل کسب کند و تماشاگران ایرالکو نیز شعار دوبله، سوبله را در ورزشگاه سر بدهند.

دسته بندی ها : اخبار داغ , لیگ برتر
برچسب ها : , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *