بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

قهرمانی های منچستر یونایتد

نویسنده : ParsFootball Multimedia News
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۷:۲۱
قهرمانی های منچستر یونایتد

منچستر یوناید را میتوانیم تنها باشگاهی بدانیم که توانسته در تمام رقابت هایی که آن حاضر بوده، عنوان قهرمانی را کسب کند. منچستر یونایتد در تمام این سال ها مجموعا ۶۷ قهرمانی و ۴۵ نائب قهرمانی بدست آورده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

منچستر یوناید را میتوانیم تنها باشگاهی بدانیم که توانسته در تمام رقابت هایی که آن حاضر بوده، عنوان قهرمانی را کسب کند. منچستر یونایتد در تمام این سال ها مجموعا ۶۷ قهرمانی و ۴۵ نائب قهرمانی بدست آورده است. سال ۱۹۰۸، برای اولین بار قهرمان لیگ دسته اول شد.  همچنین یونایتد بیشترین عنوان قهرمانی را در رقابت های کشور انگستان بدست آورده که نتیجه آن محبوبیت و اقبال بسیار بالای طرفداران بوده است. این شور و شوق و هیجان باعث شده تا تقاضا برای داشتن لباس منچستر یونایتد همواره زیاد باشد.

قهرمانی های منچستر یونایتد

قهرمانی منچستر یوناتید در لیگ برتر انگلستان (لیگ دسته یک سابق)

معتبر و مهمترین تورنومنتی که در انگلستان انجام میشود قطعا همین رقابت است که در حال حاضر با ورژن پرمیرلیگ در حال برگزاری می باشد. یونایتد در مجموع نسخه قدیم و جدید این لیگ 20 مرتبه قهرمان شده که اولین قهرمانی در سال 1908 و آخرین مرتبه 2013 بوده است. بعد از جدایی آلکس فرگوسن یونایتد هرگز دیگر روی خوشی به خودش ندیده و فاصله زیادی با قهرمانی در لیگ برتر داشته است.

قهرمانی منچستر یوناتید در جام حذفی

یونایتد در مجموع 12 مرتبه قهرمان جام حذفی انگلستان شده که اولین مرتبه 1909 و آخرین بار 2016 بوده که زمان زیادی از آن گذشته است. دهه نود میلادی با چهار مرتبه قهرمانی بهترین عملکرد دوران تاریخ باشگاه بوده است.

قهرمانی منچستر یوناتید در جام اتحادیه

این رقابت ها ما بین تیم های حاضر در چهار سطح اول فوتبال انگستان انجام میشود که اولین دوره آن مربوط به سال 1960 می باشد. با اینکه این رقابت ها قدمت کمی ندارد ولی اولین قهرمانی یونایتد در سال 1992 بدست امده و پنج مورد قهرمانی دیگه در قرن جدید برای یونایتد ثبت شده است. آخرین دوره ای که یونایتد قهرمان شده فصل 23-2022 است.

قهرمانی منچستر یوناتید در سوپر کاپ یا جام خیریه

یونایتد پر افتخار ترین تیم در انگستان است که با 17 قهرمانی مستقل و 4 قهرمانی مشترک یعنی 21 قهرمانی از سایز رقبا پیش تر است. آرسنال با چهار قهرمانی کمتر در تعقیب یونایتد است. در این تورنومنت وقت اضافه معنایی ندارد و بعد از وقت قانونی بازی مستقیم به ضربات پنالتی میرود.

قهرمانی منچستر یونایتد در لیگ قهرمانان اروپا

یونایتد در مجموع سه مرتبه در این رقابت ها به عنوان قهرمانی دست پیدا کرده است که اولین دوره آن سال 1968 و آخرین مرتبه هم سال 2008 بوده است. یونایتد در این رقابت ها بهترین تیم انگلستان نیست چون لیورپول را بالاتر از خودش میبینه.

قهرمانی منچستر یونایتد در سایر رقابت ها

یونایتد در پنج رقابت دیگر اروپایی نیز صاحب عنوان قهرمانی شده است و نکته جالب اینجاست که در همه رقابت ها فقط یک مرتبه به این عنوان دست یافته است.

جام باشگاه های جهان، جام بین قاره ای، لیگ اروپا، سوپر جام اروپا و جام در جام اروپا از جمله رقابت های مهم اروپایی بوده که یونایتد در آن ها قهرمان شده است.

دسته بندی ها : اخبار داغ , رپرتاژ آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *