بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

استقلال شانسی برد ؛ بازی کاملا دست هوادار بود + سند

حمید عبداللهی مربی هوادار : استقلال فقط یک ضربه ایستگاهی و یک ضد حمله زد، ما بازی شناور و خوب با ایجاد موقعیت متعدد داشتیم اما بد شانس بودیم که باختیم

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۳:۰۰


حمید عبداللهی می‌گوید هوادار یک بازی شناور و خوب را مقابل استقلال ارائه کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حمید عبداللهی درمورد شکست یک بر صفر هوادار از استقلال در هفته بیست و یکم لیگ برتر، اظهار داشت:

بازی حساسی با صدرنشین جدول داشتیم اما فقط یک ضربه ایستگاهی به حریف دادیم و لحظات آخر هم یک ضدحمله خوردیم. سایر دقایق بازی دست ما بود. یک بازی شناور و خوب با ایجاد موقعیت متعدد داشتیم که امیدوارم هواداران لذت برده باشند. از بچه‌ها به دلیل جسارت‌شان در مدل بازی، تشکر می‌کنم.

وی افزود:

کیفیت هوادار به جایگاه ما در جدول نمی‌خورد. بچه‌ها بسیار عالی تمام نکات فنی گوشزد شده را به زمین آوردند اما متاسفانه شانس با ما یار نبود و مانند دیدار قبلی در 5 دقیقه ابتدایی، روی یک ضربه ایستگاهی غافلگیر شدیم.

مربی هوادار درمورد تنش بین کادرفنی این تیم با مهدی هاشمی‌نسب در کنار زمین، توضیح داد:

اگر بخواهم حرف بزنم، برخی ناراحت می‌شوند. ما باید بیاییم و دست به سینه بایستیم و سکوت کنیم تا هرکسی بیاید و حق‌مان را بخورد؟ خواهش می‌کنم افراد و کارشناس‌های باشرف بی‌طرف بازی را ببینند و درمورد داوری نظر بدهند.

مربی تیم هوادار در خصوص اینکه آیا انتظار بازی چنین تدافعی را از استقلال داشت یا نه، گفت:

ما بازی با ذوب‌آهن 2 بر صفر عقب بودیم بازگشتیم. بازی با تراکتور نیز 4 بر صفر عقب بودیم و بازگشتیم. این بازی هم یک بر صفر عقب بودیم و فلسفه فوتبالی‌مان تغییری نکرد. تمام مواردی که می‌خواستیم را انجام دادیم. می‌دانستیم که استقلال دنبال این است که گل نخورد و روی ضدحمله یا ضربات ایستگاهی به گل برسد. ما از مدل بازی خودمان راضی هستیم. ما نمایش تماشاگر پسندی داشتیم. نه دنبال دفاع بودیم یا باخت با نتیجه کم. دنبال استفاده از همه عرض زمین بودیم ولی یک بر صفر نتیجه بازی شد.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *