بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ویدیو دیده نشده از پشت پرده عدم توافق امباپه با رئال مادرید + سند

رسمی ؛ قرارداد کیلیان امباپه با پاری‌ سن‌ ژرمن تمدید شد

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۳:۱۶


داستان کیلیان امباپه و انتقال به رئال مادرید به طور رسمی خاتمه یافت و اکنون ستاره فرانسوی قرارداد خود را با پی اس جی تمدید کرده است و همچنان در جمع پاریسی ها خواهد ماند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در روز های اخیر حرف و حدیث های زیادی پیرامون کیلیان امباپه و پیشنهاد هایی که از پاری سن ژرمن و رئال مادرید داشت مطرح بود اما در نهایت ستاره فرانسوی تصمیم گرفت در پی اس جی بماند و قرارداد خود را با این تیم تمدید کند.

اکنون پیش از آغاز بازی پی اس جی و متز که آخرین بازی پاریسن ژرمن در این فصل از رقابت های لوشامپیونه فرانسه است، باشگاه پی اس جی تصمیم گرفت که یک مراسم مختصر برای تمدید قرارداد امباپه برگزار کند و بدین ترتیب به همه نشان دهد که امباپه در پاریسن ژرمن ماندگار شده است.

ناصر الخلیفی، مالک قطری باشگاه پاریسن ژرمن در این مراسم در کنار امباپه حضور پیدا کرد و پیراهنی را که عدد ۲۰۲۵ روی آن درج شده بود نشان داد تا قرارداد ستاره فرانسوی با پاریسن ژرمن تا سال ۲۰۲۵ تمدید شود و ماندگاری این بازیکن در تیم فرانسوی قطعی شود.

باید دید که عملکرد امباپه با پی اس جی در فصل های بعدی به چه شکل خواهد بود.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *