بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش اسطوره پرسپولیس به حواشی نیمکت استقلال + سند

اشپیتیم آرفی مربی هوادار : در فوتبال ایران احترام نمی‌گذارند

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۱:۳۱


اشپیتیم آرفی ، مربی هوادار پس از دیدار با تیم فوتبال استقلال در مصاحبه ای گفت : در فوتبال ایران احترام نمی‌گذارند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اشپیتیم آرفی ، مربی فوتبال هوادار، از روند فوتبال این تیم رضایت دارد و اعتقاد دارد که در آینده نتیجه گیری آنها بهتر خواهد شد و با فلسفه ای که مسعود شجاعی در پیش گرفته فوتبال بهتری ارائه خواهند کرد.

مربی تیم فوتبال هوادار در ابتدای صحبت‌های خود عنوان کرد:

کسانی که فوتبال بلد هستند یک بازی خوب از تیم هوادار دیدند، ما در همان دقایق اول گل خوردیم و بعد از آن موقعیت خاصی نداشتند، بازیکنان ما روز به روز ایده‌هایی که مسعود شجاعی دارند را بهتر اجرا می‌کنند، در تیم ما زیر توپ زدن وجود ندارد، از لحاظ فوتبالی از تیم رضایت داریم اما روند امتیازگیری رضایت بخش نبوده است، می‌دانیم جایگاه خوبی در جدول نداریم اما هنوز زمان هست که جبران کنیم و مطمئن هستیم این کار را می‌کنیم.

آرفی نسبت به حواشی که کنار خط ایجاد شد گفت:

ما هر هفته کنار خط داستان داریم، امروز هم نمی‌دانم به مربی ما بی‎‌احترامی شد یا نه. اما امیدوارم داد و بیداد در فوتبال ایران کمتر شود، چیزی که برای من تعریف کردند مثل اینکه اعتراض به صحنه‌ای داشتیم و از سمت دیگر به ما بی‌احترامی شده و این درست نیست، ما مدت‌ها در کنار هم بازی کردیم و الان هم در کنار هم در تیم های مختلف کار می‌کنیم و باید احترام یکدیگر را نگه داریم.

او ادامه داد:

ما در اول بازی دست می‌دهیم اما در نود دقیقه همه چیز به هم می‌گوییم و بعد از آن دوباره دست می‌دهیم، باید در طول نود دقیقه احترام هم را نگه داریم.

آرفی نسبت به رقابت تیم‌های بالانشین و کورس قهرمانی گفت:

در این چند سال گذشته همین چند تیم برای قهرمانی می‌جنگند و سال گذشته پرسپولیس قهرمان شد، امسال هم فاصله‌ها کم هست و رقابت جذابی دارند، اگر آنها تا انتهای فصل نزدیک باشند برای لیگ ایران خوب است و برای مردم جذاب است، رقابت خوبی است و امیدوارم تا آخر فصل هم ادامه داشته باشد، چند سال پیش اختلاف گل قهرمان را مشخص کرد.

اشپیتیم آرفی در انتهای صحبت‌های خود نسبت به نداشتن طرفدار و ورزشگاه خالی از تماشاگر گفت:

یک تیم مثل هوادار که تاریخچه‌ای در فوتبال ایران ندارد علاقه‌مند است که طرفدار جذب کند، اما در این ورزشگاه ما شرایط این کار را نداریم، هرچه تلاش می‌کنیم و بازی خوب انجام می‌دهیم و با فلسفه مسعود شجاعی فوتبال خوبی انجام می‌دهیم و علاقه‌مند هستیم که هوادار داشته باشیم و ما را تشویق کنند. این خیلی مهم است در فوتبال، ما در زمان کرونا خیلی ناراحت بودیم که تیم‌های پرسپولیس و استقلال و کل دنیا هوادار نداشتند، دیدن استادیوم خالی اتفاق خوبی نیست و باید فکری به حال استادیوم‌ها شود، تا زمانی که ورزشگاه مناسب نباشد نمی‌شود طرفدار جذب کرد.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *