بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

متلک سنگین کاپیتان استقلال علیه امیر قلعه نویی + سند

روزبه چشمی : شاید سن من بالا رفته که به تیم ملی دعوت نشده ام

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۳:۱۵
دریافت فیلم


روزبه چشمی ستاره استقلال گفت : این تصمیم کادر فنی تیم ملی است و من به آن احترام می گذارم شاید سن من بالا رفته که به تیم ملی دعوت نشده ام اما آرزو می کنیم که تیم ملی فوتبال کشورمان موفق باشد و بتواند در مقدماتی جام جهانی نتایج خوبی کسب کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روزبه چشمی در خصوص پیروزی یک بر صفر تیمش برابر هوادار تهران گفت:

بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم برنده از زمین خارج شویم. متاسفانه خستگی و فشار زیادی باعث شده تا نتوانیم آن طور که می خواهیم بازی کنیم امیدوارم بعد از تعطیلات با بازی های بهتر هواداران را باز هم خوشحال کنیم.

وی در خصوص اینکه آیا مشکلات مالی در نتایج شما تاثیرگذار است گفت:

مشکلات همیشه وجود داشته ولی ما با تلاش زیاد بازی ها را می بریم تا همچنان صدرنشین باقی بمانیم ولی امیدواریم هر چه زودتر مشکلات مالی بازیکنان برطرف شود.

وی در خصوص عدم دعوت او به تیم ملی هم گفت:

این تصمیم کادر فنی تیم ملی است و من به آن احترام می گذارم. شاید سن من بالا رفته که به تیم ملی دعوت نشده ام اما آرزو می کنیم که تیم ملی فوتبال کشورمان موفق باشد و بتواند در مقدماتی جام جهانی نتایج خوبی کسب کند.

چشمی در پایان خاطرنشان کرد:

ما در سال ۱۴۰۲ مشکلات زیادی را پشت سر گذاشتیم اما با تمام وجود برای استقلال بازی کردیم و تلاش می کنیم در سال جدید با ارائه بازی های بهتر به هدفمان که قهرمانی است دست پیدا کنیم.

ارشیا محمودی – خبرگزاری پارس فوتبال


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *