بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ستاره محبوب هواداران استقلال علیه آبی ها به سیم آخر زد + سند

داریوش شجاعیان : با داد و بیداد داور سوت‌ ها را به نفع حریف می زند

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۲:۴۵
دریافت فیلم


داریوش شجاعیان ستاره هوادار گفت : من کاری ندارم و شخصیت داورها را نمی دانم و با آنها رفت و آمد ندارم که قضاوتشان کنم حرف من این است که با داد و بیداد، داور سوت‌های ۵۰ – ۵۰ را به نفع آن تیم بزند، نیمکت‌ها و لیگ به هم می ریزند تیم ما نیمکت با شخصیتی دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

داریوش شجاعیان پس از دیدار دو تیم استقلال و هوادار که با نتیجه یک بر صفر به صعود استقلال به پایان رسید، در جمع خبرنگاران بیان کرد:

ما باختیم اما مستحق باخت نبودیم و می‌توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم. موقیعت‌های زیادی داشتیم اما نتوانستیم استفاده کنیم و استقلال از موقعیت خود استفاده کرد و به این تیم تبریک می گویم همین.

او در مورد حواشی لب خط گفت:

همه قابل احترام دارند اما بارها گفته‌ام ما علاوه بر بازی که داخل زمین داریم، یک بازی هم روی نیمکت‌ها داریم. تا وقتی VAR نیاد و بازی روی نیمکت‌ها هم باشد، مطمئنا کیفیت پایین می‌آید.

شجاعیان در پاسخ به این پرسش که اعتراض‌ها روی داور تاثیر گذار بود؟ تاکید کرد:

من کاری ندارم و شخصیت داورها را نمی دانم و با آنها رفت و آمد ندارم که قضاوتشان کنم. حرف من این است که با داد و بیداد، داور سوت‌های ۵۰ – ۵۰ را به نفع آن تیم بزند، نیمکت‌ها و لیگ به هم می ریزند. تیم ما نیمکت با شخصیتی دارد. همین طور تیم روبرو.

ارشیا محمودی – خبرگزاری پارس فوتبال


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *