بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پوستر ویژه فولاد برای دیدار برابر استقلال خوزستان + عکس

رهام هوادار 5 ساله فولاد روی پوستر در دیدار برابر استقلال خوزستان

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۷:۱۸
فولاد ؛ رهام هوادار 5 ساله فولاد روی پوستر در دیدار برابر استقلال خوزستان

باشگاه فولاد تصویری از رهام هوادار 5 ساله خود روی پوستر دیدار با استقلال خوزستان منتشر کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در یکی از بازی‌های حساس هفته بیست و یکم لیگ برتر عصر امروز (یکشنبه) استقلال خوزستان از فولاد پذیرایی می‌کند. دربی خوزستان در شرایطی برگزار می‌شود که دو تیم با توجه به شرایط جدولی خود برای کسب هر سه امتیاز وارد زمین می‌شوند و انگیزه زیادی برای کسب موفقیت دارند.

در فاصله چند ساعت تا شروع مسابقه حساس دو تیم اهوازی فوتبال ایران، باشگاه فولاد از پوستر خود برای مسابقه با استقلال خوزستان رونمایی کرد که یک ایده جالب در آن قرار گرفته است.

فولاد ؛ رهام هوادار 5 ساله فولاد روی پوستر در دیدار برابر استقلال خوزستان

فولادی‌ها تصویری از موسی کولی‌بالی بازیکن سابق استقلال خوزستان که اکنون قرمز پوش است را در کنار رهام کاظمی هوادار خردسال خود منتشر کردند که نشان می‌دهد بازیکن مالیایی این کودک را همراه خود به زمین چمن ورزشگاه غدیر می‌برد.

رهام هوادار خردسالی است که فیلم اشک‌های او بعد از شکست فولاد مقابل سپاهان در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای داشت و فولادی‌ها او را به محل تمرین خود دعوت کردند و دقایقی را با این کودک 5 ساله سپری کردند.

حالا باشگاه فولاد تصویر رهام را با پیراهن شماره 12 این تیم به نشانه یار دوازدهم روی پوستر بازی حساس با استقلال خوزستان برده؛ پوستری که با استقبال گسترده هواداران مواجه شده و آنها را به برد در دربی امیدوار کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *