بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سنگ تمام خاص اسطوره پرسپولیس برای سرمربی سرخ ها

مرتضی کرمانی مقدم : پرسپولیس از لحاظ آماری بهتر از استقلال بود

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۳:۱۴
مرتضی کرمانی مقدم : پرسپولیس از لحاظ آماری بهتر از استقلال بود

مرتضی کرمانی مقدم پیشکسوت پرسپولیس گفت : بازیکنان پرسپولیس پاس‌های کوتاه و خوبی را به همدیگر می‌دادند و در پایان بازی با آماری که در سایت‌ها منتشر شد نشان داد که این تیم بیش از دو برابر استقلال توپ را به گردش در آورده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مرتضی کرمانی مقدم پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با این بازی اظهار داشت:

خیلی متاسف شدم که این بازی بی نهایت کِسل کننده را تماشا کردم. بی نهایت عملکرد ضعیفی را از دو تیم شاهد بودیم که واقعاً هیچ بار فنی و مثبتی نداشت و فقط باعث اعصاب خوردگی هواداران شد.

او ادامه داد:

تیم استقلال برنامه‌ای برای نزدیک شدن به دروازه پرسپولیس نداشت و تمام بازیکنان این تیم فاز دفاعی به خود گرفته بودند در آن سوی میدان هم پرسپولیسی‌ها نتوانستند شکافی در دفاع لایه به لایه بازیکنان استقلال به وجود آورند و همین موضوع باعث شد تا موقعیتی هم روی دروازه استقلال شکل نگیرد.

کارشناس فوتبال تصریح کرد:

بازیکنان پرسپولیس پاس‌های کوتاه و خوبی را به همدیگر می‌دادند و در پایان بازی با آماری که در سایت‌ها منتشر شد نشان داد که این تیم بیش از دو برابر استقلال توپ را به گردش در آورده است همچنین شوت‌هایی که بازیکنان پرسپولیس به سمت دروازه استقلال شلیک کردند بیشتر از شاگردان نکونام بود. در مجموع استقلال برای کسب یک امتیاز پا به زمین گذاشته بود و اصلاً شجاعانه بازی نکرد، پرسپولیس هم پلنی برای ضد حمله‌ها نداشت و موقعیت‌های کمی هم که روی دروازه استقلال خلق می‌شد بی حاصل بود.

کرمانی مقدم در پایان گفت:

حیف وقت و زمانی که بابت دیدن این بازی صرف شد، نمی دانم چرا بازیکنان و تیم‌ها اینقدر کسل کننده بازی کردند با این شرایط باز نیمه اول کیفیت بهتری داشت اما در نیمه دوم هیچ صحنه‌ای را مشاهده نکردیم که هوادار از آن لذت ببرد با اینگونه نمایش‌ها نمی‌توان به آینده امیدوار بود و فقط باید دعا کنیم که شرایط فوتبال ایران از این وضع بدتر نشود. وقتی که دو تیم پر هوادار اینگونه بازی می‌کنند نباید از تیم‌های دیگر انتظار نمایش خوبی داشت و همین موضوع قطعاً به فوتبال ملی هم لطمه وارد می‌کند در حالی که ما بازی‌های مقدماتی جام جهانی را در پیش داریم و باید خود را آماده جام جهانی ۲۰۲۶ کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *