بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عملکرد خوب دو جوان هوادار در شب تلخ شکست برابر تراکتور

عملکرد خوب مهدی باقری و محمد دیندار دو بازیکن جوان هوادار برابر تراکتور

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ | ۶:۳۷
هوادار ؛ عملکرد خوب مهدی باقری و محمد دیندار دو بازیکن جوان هوادار برابر تراکتور

دو بازیکن جوان هوادار در دیدار با تراکتور روی گل‌ دوم این تیم همکاری جالبی داشتند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هوادار در بازی با تراکتور شکست سنگینی را تجربه کرد اما گل دوم این تیم نقطه امیدوارکننده‌ای برای این تیم و فوتبال ایران بود و درخشش دو بازیکن جوان این تیم در صحنه گل جالب توجه بود.

مهدی باقری در این فصل 7 بار به عنوان جانشین به میدان آمد و در هفتین حضور خود اولین گل خود را به ثمر رساند، این بازیکن جوان که در اردوی پیش فصل همراه با تیم بزرگسالان نساجی تمرین می‌کرد و در بازی‌های دوستانه برای این تیم گلزنی کرده مورد توجه محمود فکری و باشگاه هوادار قرار گرفت و به این تیم پیوست و سرانجام در هفته بیستم لیگ برتر اولین گل لیگ برتری خود را به ثمر رساند.

دیگر بازیکن جوان هوادار که در طول فصل اعتماد بیشتری به او شد محمد دیندار است که پاس گل فوق‌العاده‌ای برای مهدی باقری فراهم کرد، دیندار در زمان حضور محمود فکری از هفته دوم تا پنجم چهار مسابقه به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفت و پس از آن کمتر فرصت حضور پیدا کرد و گاها به عنوان بازیکن جانشین به میدان می‌آمد، اولین حضور او در میدان از زمان حضور مسعود شجاعی با پاس گل همراه بود تا سرمربی هوادار توجه بیشتری به این بازیکن جوان داشته باشد.

این گل در شرایطی وارد دروازه تراکتور شد که نتیجه مسابقه چهار بر یک به سود تراکتوری‌ها بود و تاثیری روی روند مسابقه نداشت اما از نگاهی دیگر درخشش دو بازیکن جوان می‌تواند در ادامه فصل اتفاقی مثبت برای هوادار و مسعود شجاعی باشد.

پاس‌های تک ضربه و انتقال سریع از دفاع به حمله بازیکنان هوادار روی این گل دیدنی بود و یک گل مدرسه‌ای و فنی خوب در دیدار با تراکتور به ثمر رساندند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *