بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش آلونسو به روبرو شدن با وستهم در لیگ اروپا

ژابی آلونسو، سرمربی بایرلورکوزن : از رویارویی با وستهم در لیگ اروپا هیجان زده هستیم

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۷:۳۰
بایرلورکوزن ؛ ژابی آلونسو : از رویارویی با وستهم در لیگ اروپا هیجان زده هستیم

ژابی آلونسو، سرمربی بایرلورکوزن، تایید کرد که هدف تیمش صعود به لیگ قهرمانان اروپاست و از رویارویی با وستهم در لیگ اروپا هیجان زده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بایرلورکوزن در هفته بیست و ششم بوندس‌لیگا روز یکشنبه در خانه فرایبورگ به میدان خواهد رفت.

لورکوزن شب گذشته در بازی برگشت یک هشتم نهایی لیگ اروپا مقابل قره باغ آذربایجان با نتیجه 3-2 برنده شد تا به دور بعدی صعود کند.

تیم آلمانی در این دور از رقابت‌ها با وستهم انگلیس بازی خواهد کرد و ژابی آلونسو از اینکه تیمش در مسیر درستی حرکت می‌کند، خوشحال است.

آلونسو در نشست خبری پیش از بازی یکشنبه گفت:

ما در بازی بعدی در موقعیت خوبی به زمین خواهیم رفت. این آخرین بازی قبل از فیفادی است و ما تا اینجا خوب کار کرده‌ایم. اکنون می‌خواهیم این بخش را با یک برد به پایان برسانیم که مطمئنا مقابل فرایبورگ کار آسانی نخواهد بود.

قرعه کشی یک چهارم نهایی لیگ اروپا؟

در قرعه کشی لیگ اروپا حریف آسانی وجود نداشت. ما وستهم را می‌شناسیم و می‌دانیم که آن‌ها قبلاً در لیگ کنفرانس بسیار عالی بازی کرده‌اند. ما برای دیدار با آن‌ها در مرحله یک چهارم نهایی بسیار هیجان‌زده هستیم.

فرایبورگ؟

من فرایبورگ را می‌شناسم. آن‌ها می‌دانند چگونه خوب بازی کنند و روی جریان مسابقه مسلط باشند. آن‌ها بسیار با اعتماد به نفس بازی می‌کنند، می‌دانند چه کاری باید انجام دهند و به ویژه در موقعیت‌های حمله قوی هستند. حریف هوشمندانه بازی می‌کند، بنابراین باید خیلی چیزها را کنترل کنیم و برای هر سناریویی آماده باشیم.

نزدیک بودن به سهمیه لیگ قهرمانان اروپا؟

در تابستان تصمیم گرفتیم برای حضور در لیگ قهرمانان بجنگیم. ما به این هدف نزدیک هستیم و خوب است که تیم فصل آینده در چمپیونزلیگ بازی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *